Keresés

Szűrés:

Összesen: 47 találat.

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet
Kikapcsolódás Vidéken

2018.08.13.   CsN

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és...

Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, egy varázslatos wellness hotel vidéken

2018.04.05.   CZs

Ha valahova érdemes ellátogatni családosan, az az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, Noszvajon. Nem csupán a hotel kínálta lehetőségek erősítik ezt az állítást, de a környéken elérhető programok is.

Vidéki étterem

Korona Étterem Hatvanban

2018.10.14.   fö

A Korona étterem, ahol figyelmes volt a pincér, nagyon ízletes az étel, gyors és kellemes a kiszolgálás. Mindenkinek ajánlani tudom csak, ha Hatvanban jár!

Balatoni nevezetesség

Ha szereted a katonai cuccokat, ide térj be!

2018.08.01.   SzSz

Zánkán sok programlehetőségünk adódik a strandolás mellett is. Ne csak napoztassuk a hasunkat, hanem induljunk neki bátran az élményszerzésnek. A zánkai Erzsébet-tábor mellett Kalandparkkal, és Haditechnikai Parkkal is találkozhatunk.

Vidéki kávézó

A gödöllői Tortaműhely – Miradza Torta

2018.10.26.   SzSz

A Mirazda Torta nemrég robbant be a gödöllői lakosok körébe, azonban már régóta üzemel. A cukrászda a tortarendelésekre szakosodott, viszont már elérhető náluk a sütemény választék is. A közösségi portálokon nagy népszerűségnek örvend, így ki kellett próbálnunk.

Hatvan város történelme – Hatvany Lajos Múzeum

2018.10.26.   SzSz

Hatvan városa igen nagy történelmi múltra tekint vissza, amelynek részleteit a Hatvany Lajos Múzeumban ismerhetünk meg. A múzeumban ezen kívül több állandó, és időszakos kiállítás helyet kapott, de többek között megismerhetjük a múzeum névadóját is. Meglátogattuk és felfedeztük a város történetét.

Magyar hagyományok Paloznakon

2018.07.19.   SzSz

Paloznakot Csopak és Lovas között találjuk meg Balatonfüred közelében. Az aprócska falu magában is lenyűgöző. Többen azonban lehet, hogy csak a Sárfránykert Vendéglő miatt hallottak csak róla. A falu csodálatos, és nem szabad elhanyagolni az ottani látnivalókat.

Tagore sétány - Balatonfüred "főutcája"

2018.06.10.   SzSz

A Tagore sétány Balatonfüred partján található meg a kikötő melletti részen, ahol éttermek, bárok, bazárosok sokasága egyaránt megtalálható. A Tagora sétányt, azonban nem kell bemutatni senkinek, hiszen, aki Füredre látogat, biztosan már hallott róla. Ennek ellenére Mi is körbejártuk.

Balatonfüred 6 legjobb cukrászdája

2018.08.08.   SzSz

Füred igen csak gazdagon ellátott jó cukrászdákkal, fagyizókkal és kávézókkal. A településen már szinte mindet be is jártuk, így összeszedtük nektek, melyik a 6 legjobb cukrászda. Lássuk a listát.

Átlagos strandélmény Csopakon

2018.08.13.   SzSz

A Balaton északi partján sajnos a legtöbb strand fizetős. Emiatt érdemes alaposan körbenéznünk hova menjünk strandolni. A csopaki strandon is jártunk, vajon megéri-e ott strandolni.

Szent István Egyetem, Gödöllő

2017.11.23.   Kósa Krisztina, újságíró

Gödöllő egyetlen felsőoktatási intézménye, mely anno 2000-ben az Állatorvostudományi Egyetem, a Gödöllői Agrártudományi Egyetem, a Kertészeti és Élelmiszeripari Egyetem, a Jászberényi Tanítóképző Főiskola és az Ybl Miklós Műszaki Főiskola összevonásával alakult meg.

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

2018.10.10.   Bohács Ádám

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Vidéki étterem

Csárdaélmény Márkón, egy gyors ebédre

2018.08.17.   SzSz

Herendről hazafelé tartva ebédidő elmúltával már nagyon megéheztem, így a közelben kerestem éttermet. Sajnos a Bándon található nem volt épp nyitva, így Márkóra sodort a sors. Itt futottam bele a Márkói Csárdába, ahol meglepően sok vendég volt.

A bájos Vászoly temploma

2018.08.30.   SzSz

Vászoly gyönyörű falucska, ahol szívesen sétálgat az ember, hiszen minden szeglete gondosan karbantartott. Nincs így másképpen templomuk környezetével sem. Megcsodáltuk a Szent Jakab templomot.

Furcsa nevű strand Balatonalmádin

2018.08.27.   SzSz

Balatonalmádin 3 kiépített stranddal is találkozhatunk, amelyek közül eddig mind más miatt tetszett számunkra. A Budatava strand, viszont nem a legkellemesebb élményt nyújtotta számunkra strandok terén. Hogy miért?

Budapesti látnivaló

Mik is ezek a cipők a Duna-parton?

2018.10.04.   SzSz

Sokan nem tudják, és a turisták is furcsán állnak a cipők felett fotózva, és elmélkedve vajon mit keresnek a főváros pesti oldalán lévő cipők a Duna-parton. Ez a mű egy igen megrázó eseménynek állít emléket.

Kikapcsolódás Budapest

Az angyalföldi Floridsdorf Sétány

2018.10.19.   SzSz

A Floridsford Sétányt a Béke téren találjuk meg Angyalföldön a Szent László-templom szomszédságában. A sétány nagyon jó kikapcsolódást nyújt, gyönyörű parkos területével.

Budapesti étterem

A főváros egyik legjobb Pho levese

2019.01.16.   SzSz

Budapesten több vietnámi éttermet is találunk, ahol a fő fogás a pho leves. Nem mindegy azonban melyik éttermet választjuk, hiszen nem mindegyik helyen tartják az autentikus ízvilágot. A Hai Nam Pho Bistro az a hely, ahol biztosak lehetünk az eredeti ízvilágban. De miért?

Budapesti étterem

Pizza pite? Létezik! Kipróbáltuk mi is!

2019.06.17.   SzSz

A közösségi médiában biztosan Te is találkoztál már olyan videókkal, ahol igazi szénhidrátbomba ételeket láthatsz. És biztosan állítom, hogy láttál olyat is, ahol megemelnek egy pizzaszeletet, és csak a nyúlós töménytelen sajtmennyiéget látod. Nos, ilyen „sajtbomba” pizzát, vagyis inkább pizza pitét...

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

2020.02.28.   SzSz

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Külföldi élményeink

Ahová minden út vezet,az örök város: Róma

2020.03.15.   VN

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes...

Egy jól összerakott étterem – A Kert bisztró

2018.11.09.   SzSz

Csodás környezet, minőségi ételek, figyelmes és udvarias felszolgálás, ez az, ami A Kert bisztrót jellemzi. Ugyanakkor ezekhez a jelzőkhöz társul a laza stílus is, mert az ember ide belépve mégse érzi magát feszélyezve, pedig az étterem valóban minőségi minden téren.

Nem csak a vadászat kedvelőinek – Vadászati Múzeum

2018.10.25.   SzSz

A Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum az egykori Grassalkovich-kastély rekonstrukciójaként épült meg a város legfőbb nevezetességeként. A múzeum több állandó és időszakos kiállításnak is helyet ad. A múzeum izgalmas és interaktív kiállításaival érdekes látnivaló lesz a Hatvanba látogatók számára.

Kikapcsolódás Budapest

Igazi pihenésre csábít az Orczy-kert

2018.10.17.   SzSz

A VIII. kerületi Orczy-kert vagy Orczy-park nem csak egy könnyed sétára alkalmas, hiszen foci-, kosárlabda és futópálya is helyet kapott területén. Emellett a gyönyörű csónakázótó, a szórakoztató helyiségek és a sétautak egyaránt kikapcsolódásra buzdítják az embert.

Vidéki büfé

Sós és édes paLaCsinták Gödöllőn

2018.10.17.   SzSz

Nemrégiben nyílt meg Gödöllő belvárosában a LaCsinta, amely a palacsintázás új formáját hozza. Kérhetünk sósat, édeset és persze összerakhatjuk a saját elképzelésünket is. Kipróbáltuk ezt az új „gyors büfét”, ami újdonságot hozott a helyieknek.

A világ legnagyobb porcelángyűjteménye Herenden

2018.08.17.   SzSz

A herendi porcelángyár az egész világon ismert, és mai napig nagyon keresettek termékeik főleg külföldön. A Herendi porcelán egy igazi kuriózum, amely értéke nem csak a magyarok körében jelentős. Ellátogattunk hát a porcelánmúzeumba, ahol rengeteg érdekességet láthattunk.

Vidéki látnivalók

Gödi Kincsem-park és Kincsem lovarda!

2018.10.11.   fö

Kincsem 1875-1880 között volt a gödi istálló lakója, ami alatt 54 versenyen indult, és mindig győzött. Elvarázsolt minket ez a világhírű paripa látványa még így is, szobor formájában!

Vidéki látnivalók

Voltál már a Gödöllői reptéren?

2017.11.27.   Kósa Krisztina, újságíró

Szereted a repülőket, és már gyerekkorodtól kezdve érdekel a repülés? Ha nem is vagy profi szinten, de még most is megnyugtat a felszálló repülők látványa és a táj szépsége, gyere el a Gödöllői repülőtérre!

Kolostorok és kertek – Gyönyörű környezet egy hangulatos sétához

2018.06.15.   SzSz

A Veszprémben található Kolostorok és kertek elnevezésű park, vagy terület a város gyöngyszeme. Ezen a területen gyönyörűen kialakított parkot találhatunk, és Árpád-kori emlékeket, illetve a gyerekeknek remek játszótereket is.

Kedves Cukrászda – A kaméleon

2018.06.18.   SzSz

A balatonfüredi Kedves Cukrászdát közel a Tagore sétányhoz találjuk meg a városközpontban. A hely nem csak cukrászdaként funkcionál, hanem reggeliző helyként, és esti kikapcsolódásra is tökéletes lehet, hiszen a szomszédos helyekkel összefogva péntek vagy szombat esténként élőzenével várják vendégeiket.

Bodorka Balaton Aquarium - A balatoni élővilág felfedezése

2018.06.19.   SzSz

A Bodorka Aquarium remek program lehet a család számára, akik kedvelik a vízi élővilágot, esetleg a horgászatot, vagy csak szeretnék felfedezni a Balatonban élő halfajokat. A Balaton partján sétálgatva könnyen elérhetjük az Bodorka Aquariumot, és a belépőért sem kell sokat fizetnünk.

Club Mauro Pizzéria Balatonfüreden

2018.05.21.   CZs

Nemrég Balatonfüreden jártunk, szerettünk volna egy finom pizzát, vagy egy jó hamburgert elfogyasztani, a Club Mauro Pizzéria pedig éppen útba esett. Ennyi, és nem több volt az oka, amiért ezt a helyet választottuk.

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

2017.06.09.   TRX

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha...

Rákoshegyi Lisieux-i Szent Teréz plébániatemplom

2017.10.12.   Kósa Krisztina, újságíró

Nem feltétlenül csak azért és csak akkot lehet templomba menni időnként, mert annyira vallásosak vagyunk, hanem azért is, hogy néha egy kis megnyugvást hozzon az ember életébe ez a pár perc külünleges csend és nyugalom, ami innen árad – vallástól és nézettől teljesen függetlenül.

Óbuda - Amfiteátrum

2017.10.17.   Kósa Krisztina, újságíró

Aki Óbudán él, esetleg a környéken lakik, és sokat jár erre, annak nem kell bemutatni a III. kerületet, hiszen olyan történelmi múltja van, amellyel úton-útfélen szembesülünk rohanó világunkban is. Így van ez az Amfiteátrummal is, hiszen a látványos katonai gyakorlótér ma is szerves része az óbudaiak életének.

Balatoni étterem

Ez lenne Csopak legjobb étterme?

2017.07.25.   GA

Aki áthaladt már autóval Csopakon, az biztosan észrevette ezt a hangulatos, nádtetős, parasztház jellegű kis csárdát. Vendéghívogató megjelenése azonban csalóka lehet.

Kisfaludy Strandfürdő Balatonfüred – Hova menjünk Füreden strandolni?

2018.06.20.   SzSz

Jó strandot keresel? A balatonfüredi Kisfaludy strandra akkor érdemes ellátogatnod, mivel a belépő nem drága, azonban cserébe egy gondosan karbantartott területre érkezhetünk az egész családdal.

Balatoni nevezetesség

Apró strand Tihany csücskében

2018.06.27.   SzSz

Tihany mellett egy szabad stranddal és ezzel a kis fizetős stranddal találkozhatunk. A strand nyugalmas és igazán szép látvány nyílik róla Balatonfüredre és a környező településekre. Hallottunk róla jókat, így meglátogattuk mi is, hogy tényleg olyan jó-e.

Kikapcsolódás Balaton

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

2018.08.07.   Czifra Zsófia

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

A strandos fagylaltozók meglepetése

2018.08.13.   SzSz

A Csopaki strandon a büférengeteg között, és a palacsinták tömkelegében egy fagyizóra is bukkanhatunk. Méghozzá nem is akármilyen fagyizóra, a Bagamérire, ahol kézműves fagylaltot kínálnak. A Bagaméri ismerős lehet Balatonfüredről. A név jól sejteti, azonos az ottani minőséggel.

Balatoni büfé

Hatalmas koppanás a Kürtőskalács büfében az almádi strandon

2018.08.13.   SzSz

A kürtőskalács az a magyar édesség, amit én minden évszakban szívesen megeszek. Bár téli édességnek számít, és forrón, gőzölögve a legjobb, nyáron is meg szoktam kívánni. Pláne már kapható fagyis változatban, amitől nyári finomság lesz. Sok strandon kapható kürtőskalács eredeti verzióban, ahogy a Balatonalmádi strandon is.

Nepomuki Szent János híd és szoborfülke

2018.08.02.   SzSz

Az örvényesi malom mellett található híd, már az 1800-as évek közepén épült, és még ma is egyben van. A híd meglepő módon még egyben van, pedig igencsak ki volt téve az évek alatt a nagy forgalom viszontagságainak.

Skanzen és étterem egyben? Benéztünk a Régi Idők Udvarába

2018.07.30.   SzSz

Igen, skanzen és étterem is egyben. Furcsa párosítás, de valamiért működik. A Régi Idők Udvara az a hely, ahol evés közben biztos, hogy nézelődni is fogsz. Nézzük, mitől olyan különleges.

A Tihany mellett található csúcspont

2018.06.29.   SzSz

Sajkod egy Tihany melletti apró település, ahol megtalálhatjuk az Őrtorony kilátót. Az Apáti-hegy legmagasabb pontján gyönyörű kilátás nyílik a Balatonra, Tihanyra, és a környező településekre is. Az út kissé rögös felfelé, de hidd el megéri!

Balatoni étterem

Olasz különlegességek Siófokon, a parti sétányon

2018.07.04.   SzSz

A La Riva Hotel & Pizzériát Siófokon találjuk a Petőfi sétányon, hatalmas kiülős terasszal, és minőségi ételekkel. A pizzától kezdve, a tésztán át, a különlegesebb frissen sültekig mindent kaphatunk. A hely nem csak étteremként, de bárként is funkcionál, aki esetleg csak az esti meccset szeretné megnézni.

Balatoni kávézó

Sznobság faktor: 10/10. Divat ma még a Karolina Kávéház?

2018.07.05.   SzSz

Azóta járok a Karolinába, amióta megnyitott. Imádtuk. A kiszolgálás, a fekvése, a sütik, maga volt a megtestesült Ausztria. Ma azonban valahogy más már a jó öreg Karolnia. Elgépiesedett? Elsznobosodott? Vagy mindig is az volt, csak nem vettem észre? Értékelés 2018-ból.

Szegedy Róza emlékei Badacsonyban

2018.08.15.   SzSz

Szegedy Róza, mint Kisfaludy Sándor felesége, híres alakja lett a magyar történelemnek. Az író és felesége Badacsonyban is élt, melynek emlékeit a mai napig megtalálhatjuk a Szegedy Róza emlékházban. Az épületben a házaspár házát, és tárgyait csodálhatjuk meg a présházban, a Badacsony oldalában.