Keresés

Összesen: 16 találat.

Solier, Gödöllő
Vidéki étterem

Ahol nem ismerik a bazsalikomot: a gödöllői Solier

2017.11.21.   Kósa Krisztina, újságíró

Sokan bedőlnek a külsőnek, hogy ha az szép, hívogató, látszik, hogy nincsen elhanyagolva, akkor már biztosan jó az étel is; van azonban olyan eset is, amikor ez nem így van. Lássuk most, a Solier hogy teljesített Gödöllőn ‘Olasz étel’-kategóriában!

Az omladozó aszódi Podmaniczky-kastély

2018.10.18.   fö

Amennyire szép volt a XVIII-XIX. században, annyir néz ki rosszul most a Podmaniczky-kastély Aszódon! Az állami tulajdonban lévő kastély ma már omladozik, a közelébe se lehet menni, mert életveszélyes!

Vidéki látnivalók

Itt találjuk az ország legöregebb vadkörtefáját

2018.09.26.   SzSz

A gödöllői Szent István Egyetemhez tartozik egy Botanikus Kert, ahova bárki ellátogathat. Bár a botanikus kert főleg a hallgatók gyakorlati helyeként funkcionál, de kikapcsolódásként jó program lehet. Nem csak gyönyörködhetünk a természetben, de hasznos információkkal gazdagíthatjuk tudásunkat, mellette pedig...

Ahol minden magyar szíve megfájdul – Trianon Múzeum

2018.11.19.   Bohács Ádám

Várpalotán jártunk, ahol megtekintettük a sok-sok ostromot megélt Thury-várat, majd a Trianon Múzeumot. Mondanom sem kell, hogy minden fájt, amit itt láttunk…

Kikapcsolódás Vidéken

Itt van a Föld szívcsakrája a Pilisben, ahol hallod a Föld szívdobogását

2018.11.21.   fö

Egy káprázatos helyen jártunk, a Föld szívcsakrájánál, Pilisben, ahol a legenda szerint, ha belehallgatsz a Ferenczy-sziklába, akkor hallhatod a Föld szívdobogását.

Ide érdemes kitérni - Nógrádi vár

2020.02.28.   SzSz

Szlovákiába menet pillantottuk meg a Nógrádi vár tábláját először. Sokat nem hallottunk még róla, így kicsit utánanéztem és úgy döntöttünk hazaféle mindenképp megállunk megnézni. Nem csalódtunk a döntésben!

Vidéki étterem

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

2019.07.02.   Törzsök Emese

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is...

Vidéki kávézó

Még mindig a Gombai Gödöllő környékének legjobb cukrászdája?

2018.09.21.   SzSz

A veresegyházi Gombai Cukrászda igen híres és népszerű a Gödöllőn, és környékén élők között. Számomra mindig mindenki úgy emlegette, hogy itt vannak a legfinomabb sütik a környéken. Az ismerőseim körébe többen mindig onnan rendeltek tortát is, ha kellett. Emiatt már volt szerencsém kóstolni süteményeiket,...

Kikapcsolódás Balaton

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

2018.08.16.   SzSz

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

Balatoni étterem

Ez lenne Csopak legjobb étterme?

2017.07.25.   GA

Aki áthaladt már autóval Csopakon, az biztosan észrevette ezt a hangulatos, nádtetős, parasztház jellegű kis csárdát. Vendéghívogató megjelenése azonban csalóka lehet.

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

Balatoni kávézó

Vega jégkrémet mindenkinek

2018.07.06.   SzSz

Az Anjuna Ice Pops lehet valakinek már ismerős Budapestről, azonban én még nem próbáltam. Füreden is megtalálhatjuk őket, szerintem remek üzletükkel. Nézzük mi is kapható náluk.

Balatoni nevezetesség

Holnap startol az idei Kékszalag

2018.07.25.   SzSz

2018. Július 26-án indul az idei Kékszalag vitorlás verseny a Balatonon. Az idei verseny különlegessége, hogy jubileumi 50. Kékszalaghoz érkeztünk, emiatt számos program várja a Balatonfüredre látogatókat a parton. Holnap a magyar vitorlázás és a Balaton ünnepén több, mint 600 hajó fog elstartolni Balatonfüredről.

Kikapcsolódás Vidéken

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

2018.08.13.   CsN

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és...

Kikapcsolódás Balaton

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

A megújult gödöllői főtér

2018.09.11.   SzSz

A tavaly lebontott életveszélyes városháza helyén végre megnyitott az új főtér, amely igazán családbarát lett. Sokan felháborodtak, hogy nem új városháza lesz építve a régi helyén, hanem az önkormányzat más tervekkel állt elő. Most megnéztük a végeredményt.