Keresés

Összesen: 84 találat.

Publikum Veszprém
Vidéki étterem

Finom menüzés egy "pincében "

2018.07.27.   SzSz

Igen, a Publikum Veszprémben egy pincében található meg, azonban senki se ijedjen meg. Jól kialakított kis étterem ez a Publikum, aminek neve is játékos. De nézzük milyen élmény volt.

Vidéki büfé

Skinny Juice Bar - Ha számít az egészséged

2019.05.04.   Törzsök Emese

A Skinny Juice Miskolc belvárosában (a Villanyrendőr mellett) található egy hangulatos kis udvarban. A smoothie- és gyümölcslébár alapterülete elég pici, mégis nagyon megnyerő. Minden részlete az egészséget sugallja, hiszen a természet színei jelennek meg a berendezésen is. A hely hétvégén 9-13 óráig-,...

Kávéznál Miskolc felett? - Ellátogattunk az Avasi Kilátó Kávézóba

2019.06.04.   Törzsök Emese

A 72 méter magas Avasi Kilátó Miskolc egyik jelképének számít, ahol a 70’-es 80’-as években kávézó is működött, amely a 90’-es évek elején bezárt. 2017-ig nem is üzemelt egyáltalán. 2017-ben teljesen felújították a helyet, így újra megnyílt a kávézó az Avasi Kilátóban.

Szegedy Róza emlékei Badacsonyban

2018.08.15.   SzSz

Szegedy Róza, mint Kisfaludy Sándor felesége, híres alakja lett a magyar történelemnek. Az író és felesége Badacsonyban is élt, melynek emlékeit a mai napig megtalálhatjuk a Szegedy Róza emlékházban. Az épületben a házaspár házát, és tárgyait csodálhatjuk meg a présházban, a Badacsony oldalában.

Vega jégkrémet mindenkinek

2018.07.06.   SzSz

Az Anjuna Ice Pops lehet valakinek már ismerős Budapestről, azonban én még nem próbáltam. Füreden is megtalálhatjuk őket, szerintem remek üzletükkel. Nézzük mi is kapható náluk.

Kikapcsolódás Vidéken

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

2018.08.13.   CsN

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és...

Gödöllői Városi Filmszínház, avagy a Gödöllői Mozi

2018.03.12.   CZs

A Gödöllői Városi Filmszínház, avagy a Gödöllői Mozi felújított környezetben, a város központjában várja a filmek szerelmeseit. Egyike Pest megye utolsó mozijainak, rajta kívül csupán Cegléden és Szentendrén találhatunk hasonló szórakozási lehetőséget.

Édes élvezetek Balatonalmádin

2018.07.24.   SzSz

Balatonalmádin járva, látnivalókat nézve megittam volna egy kávét, és leöblítettem volna egy kis sütivel. Gyors feltérképezés után találtam meg a Maya Cukrászdát, amely hétfőn délelőtt is nyitva tartott. Nagyon megörültem neki, hiszen jó idő sem volt, és a legtöbb cukrászda hétfőn zárva tart. Reméltem,...

A megújult Szépművészeti Múzeum

2018.11.28.   SzSz

A Szépművészeti Múzeum nemrégiben megújult, ahol máris izgalmas kiállításokkal várják az idelátogatókat. A múzeum modern megújulása és a régi kor visszaidézése között ingázik, amelyet nagyon jól megoldottak kivitelezésekor. De milyen állandó és időszakos kiállítással készültek?

A gazdag történelmi múltú Szent Márton templom

2018.09.27.   SzSz

Isaszeg kis településén már messziről láthatjuk a dombtetőn lévő templomot, amely a város egyik ékessége. A templom igen gazdag történelmi múlttal rendelkezik, amely egészen Szent István koráig nyúlik vissza. Utánajártunk a templom történetének részleteinek.

Budapesti kávézó

Az egésznapos reggelizőhely – Cinnamon Buda

2018.11.29.   SzSz

Van ez a hely Budán. Cinnamonnak hívják, és már régóta foglalkoztatott, hogy vajon milyen hely lehet. Sok jót olvastam és hallottam is róla, így igen nagy kíváncsisággal tértem be hozzájuk egy reggelire. Reggelire 11 órakor.

Budapest legmagasabb pontja – Erzsébet-kilátó

2018.10.02.   SzSz

A város felett van egy pont a János-hegyen, ahonnan csodálatos kilátás nyílik egész Budapestre. A libegő felső állomásától egy könnyű sétával el is érjük, de akár kirándulást is tervezhetünk a kilátóhoz. Megnéztük mi is, milyen Budapest teljes egészében.

Magyarország egyik legnagyobb katedrálisa

2018.08.06.   SzSz

Székesfehérvár fő jelképe, és történelmi magva a székesegyház alapjain van. A városban járva rengeteg látnivalóban lehet részünk, és utunk során sok történelmi emlék jön velünk szemben a belvárosban. A Szent István-székesegyház az egyik, amit semmiképp se hagyjunk ki.

Kikapcsolódás Balaton

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

Budapest leghíresebb tere – Hősök tere

2018.10.03.   SzSz

A főváros leghíresebb és legszimbolikusabb terén jártunk, amely a 19. század első évtizedében a honfoglalás ezeréves évfordulójának tiszteletéből épült. A tér egész történelmi múltunkat örökíti meg a legnagyobb magyar nevekkel. Utánajártunk pár érdekességnek a térrel kapcsoltban.

Vidéki büfé

Erikajálda, igazi retro hely, házias ízekkel!

2018.10.27.   fö

Nem drága, házias ízű ételek, nagy adagok, piros kockás terítő, háziasszonyok szolgálnak ki, retro kinézet. Ez mind jellemző a gödöllői Erikajáldára, ami valóban egy kajálda!

Szabadulóélmények a Lockariumban

2018.10.29.   SzSz

Manapság egyre népszerűbb kikapcsolódás szabadulószobába menni. Budapest területén rengeteg ilyet találhatunk a horror szobától kezdve, egészen a Harry Potteresig. Úgy gondoltuk ideje kipróbálnunk egyet nekünk is, és beszámolni róla nektek. A gödöllői Lockarium Casinó szobáját választottunk most erre az alkalomra.

A házi rétesek nyomában Balatonfüreden

2018.07.17.   SzSz

A rétesről mindig nagymamám jut eszembe, amikor együtt próbáltunk házi készítésű rétest csinálni, lehetőleg úgy, hogy ne szakadjon el a tészta. Nem egyszerű feladat, de a végeredmény mindent megér. A mai vendéglátásban ezek a hagyományos receptek talán mostanában kezdik újkorukat élni. Egy kis nosztalgiázásra...

Az „otthonos” minőség Ráckevén

2019.01.07.   SzSz

Ráckeve városa a Duna-parton található, Budapesttől nem messze, ahol teljes nyugalomban kapcsolódhatunk ki. A város bár nem nagy, mégis érdemes meglátogatni és felfedezni a környéket. Látogatásunkkor felfedeztük a település egyik legkellemesebb éttermét is, a Cadran Pizzéria és Pub-ot. Nézzük, milyen tapasztalataink voltak.

Liget kávéház - A nyugalom sziget Balatonalmádiban

2019.06.11.   Törzsök Emese

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Somlyó-hegyi kilátó – Kevés túráért szép látvány

2018.06.20.   SzSz

Alsóörsön találhatjuk meg a Somlyó-hegyi kilátót, amely gyönyörű látványt nyújt az odatérőknek. Bárki számára remek kikapcsolódást nyújt a kilátóba felmenni, hiszen egy rövid kis sétával elérhető, a látvány pedig lenyűgöző odafentről.

Vidéki kávézó

Tényleg a Desszertem Miskolc legjobb cukrászdája?

2019.05.20.   Törzsök Emese

A Desszertem a Miskolci Nemzeti Színház közvetlen szomszédságában, egy belső udvarban található, ahová akkor érdemes betérni, ha valódi édes élményre vágysz! Mutatjuk, hogy miért!

Budapesti kávézó

Fruitisimo – Egészséges koktélok, de megéri?

2018.06.12.   SzSz

A Fruitisimo még csak 2 éve jelent meg Magyarországon, de egyre ismertebb. Jelenleg csak Budapesten található meg 3 bevásárlóközpontban. A hely fő kínálata a frissítő smootie-k, amelyek megannyi fantázianévvel láttak el. Találhatunk külön gyümölcsös verziót, de zöldségeset, illetve Fresh&Fit kínálatot is,...

Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom – A piros templom

2018.06.18.   SzSz

A Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom, vagy más néven Római katolikus plébánia templom Balatonfüreden a Szent István téren található. A templom nevéből is adódóan római katolikus vallású, és a helyieknek minden nap 7:15 perckor misét tartanak.

Kistehén Burger

2018.08.17.   VF

Balatonszárszón az elmúlt 15-20 évben , de inkább soha nem volt jelen bármilyen érdekesebbnek mondható étterem , a szokásos strandi kajákon kívül van egy szezonális étterme Szárszónak ami elég klassz , meg mégegy ami már súrolja a fine-dining szintet , de nem az igazi. Idén Májusban én lepődtem meg a...

Vidéki látnivalók

A park, amelyet Erzsébet-királyné tiszteletére létesítettek

2018.09.12.   SzSz

A gödöllői Erzsébet-parkot közel száz féle örökzöld díszíti, amelyet még 1901-ben létesítettek Erzsébet királyné tiszteletére. A parkban lévő krími hársfákkal szegélyezett sétány a mai napig a helyiek egyik kedvenc sétálóhelye.

Kikapcsolódás Budapest

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

2018.10.03.   SzSz

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket...

A nyugalom kertje – Dörgicsei Levendula Major

2018.08.30.   SzSz

Dörgicse nem csak középkori romjai miatt tökéletes választás a turisták számára, hanem a helyi Levendáriumba is érdemes lehet betérni. Bár mi éppen nem a levendulavirágzás szezonjában látogattunk el a Levendáriumban, így is szép látványban volt részünk.

Nagyvázsony evangélikus templom és harangláb

2018.08.31.   SzSz

A nagyvázsonyi evangélikus templomot és haranglábat a Kinizsi vár mellett találhatjuk meg. Habár a templom csak a 18. században épült, mégis jelentős értékkel rendelkezik.

Egy jó kávézó Székesfehérváron

2018.09.17.   VF

A székesfehérvári Fő utca a város leghosszabb sétálóutcája és ez a fő turisztikai célpontja. Ahol rengeteg üzlet található, és több barokk-kori épület. Az utcát 2008-2013-ban teljesen felújították. Ezen a sétáló utcán található a Perte Bistro, ami kinézetével kitűnik a többi közül. Az...

A Grassalkovich Antal által építtetett kálvária

2018.09.11.   SzSz

A gödöllői Erzsébet-parkban található kálvária alapjai már 1771 óta állnak, méghozzá Grassalkovich Antal által. Az építkezés kezdetének évében sajnos elhunyt, így fia fejeztette be az építmény munkálatait. De lássuk mitől különleges még a kálvária.

A régi-új templom Veresegyházon

2018.09.20.   SzSz

Veresegyház egyre inkább bővülő település, ahol szükségesnek látták nemrégiben egy új templom építését. A régi templom helyét régészeti munkálatok is megelőzték, ahol érdekes felfedezésekre bukkantak a kutatók. De lássuk, miért volt fontos az új templom megépítése.

Az ország tortája Siófokon

2018.09.08.   VF

Épp Siófokon jártam, és szakadt az eső, szóval gondoltam bemegyek valahova, enni valami finomat. A siófoki főtértől nem messze található Dinasztia Cukrászdára esett a választásom, mert a fagyijukról eddig is tudtam, hogy jó, de mást még nem ettem náluk. Eddig. Láttam, hogy ki van rakva az ország tortája...

Kesztyűre fel! Kipróbáltuk a kickboxot a Bobkó Fight Clubban

2018.10.05.   SzSz

Élményeinknél egy különleges részhez értünk, hiszen a következő cikk, nem étteremről és nem is látnivalóról fog szólni, hanem egy olyan kikapcsolódási lehetőségről, ami igazán karbantart és átmozgat. A Bobkó Fight Club edzésén jártunk, ahol kesztyűt ragadtunk, és megnéztük milyen egy kickbox edzés.

A IX. kerület különleges temploma, a Páli Szent Vince-plébániatemplom

2018.11.21.   fö

Ferencváros legcsodálatosabb templomát nézhetitek meg, a Páli Szent Vince-plébániatemplomot. Még nincs 100 éves sem, mégis robosztus termete és különleges, neoromán építészeti stílusa miatt mindenki megcsodálja.

Életmentés: kezdetektől napjainkig

2019.01.15.   SzSz

Tudtátok, hogy az Országos Mentőszolgálat épületében van egy mentőmúzeum? Én sem. A Kresz Géza Mentőmúzeum több, mint 100 éve nyitva áll a látogatók előtt, ahol megismerhetik a mentők egyesületének fejlődését és azokat az eszközöket, amelyek egykor forradalmi technológiának számítottak. Érdekes, és egyben...

Amikor a Házi Rétes név értelmet nyer

2018.12.14.   SzSz

Veresegyház főterén találunk egy kicsi kis üzletet, ahol házi réteseket kínálnak. A nevüket nem cifrázták túl: Házi Rétes áll a cégérükön. A név azonban nem hazudik, hiszen valóban helyben készült házi rétesek készülnek, amit akár helyben vagy elvitelre is elfogyaszthatunk. Kipróbáltuk mit kaphatunk!

Budapesti étterem

A főváros egyik legjobb Pho levese

2019.01.16.   SzSz

Budapesten több vietnámi éttermet is találunk, ahol a fő fogás a pho leves. Nem mindegy azonban melyik éttermet választjuk, hiszen nem mindegyik helyen tartják az autentikus ízvilágot. A Hai Nam Pho Bistro az a hely, ahol biztosak lehetünk az eredeti ízvilágban. De miért?

Vidéki kávézó

Mitől sikeres a Café Frei franchise?

2019.01.25.   SzSz

Ma már szinte mindenkinek van egy ismerőse, aki imádja a Café Freit. Nem véletlen, hiszen a kávézó különlegessége a termékválasztékban rejlik, amely betekintést enged a világ számos kávé hagyományába. Most Gödöllőn látogattuk meg a Café Freit, lássuk tapasztalatainkat!

Kikapcsolódás Budapest

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

2019.12.17.   VN

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású...

Il Pastaio - egy kis olasz

2017.10.12.   Kósa Krisztina, újságíró

Olaszos. Vagy olasz, ez most szerintem mindegy. Kiülős vagy beülős, bár én most maradtam kint, mivel délben elég meleg volt, hiába az október közepi dátum. A piros az uralkodó szín, a pincérek pedig végre nem olyanok, mint a Váci utcában, ahol boldog-boldogtalant leszólítgatnak, hogy ugyan térjen már be hozzájuk....

Ha különleges helyet keresel – Habibi Shisha Bár

2018.12.12.   SzSz

A Budapesten élők többsége már lehet találkozott a Habibi Shisha Bár elnevezéssel, hiszen a főváros több pontján is megtalálhatóak. Mi a Nagymező utcában lévő Habibi Shisha Bár 3-ba tértünk be, amely igen különleges élmény volt. Ez a hely egy teljesen más világ. De mitől?

Ha megéheznél piacozás közben – Halmosék Étkezdéje

2018.11.29.   Bohács Ádám

Ne számíts fine diningra, és ne számíts túlspilázott ételekre se! Ez az étkezde felébreszti benned a múltat, minden retrót, a berendezés, az edények, az ételek, minden, de pont ezért szeretik olyan sokan!

Pillangó Cukrászda Hatvan főterén

2018.11.14.   fö

Először azt hittük, hogy ez egy buszmegálló, de mikor közelebb mentünk, akkor láttuk meg, hogy ez a Pillangó Cukrászda Hatvan főterén. Kellemeset csalódtunk ezután.

A nyugalom kertje – kellemes séta a Budai Arborétumban

2018.10.09.   SzSz

A Budai Arborétum a gödöllői Szent István Egyetem üzemeltetése alatt működik, ahova viszont bárki betérhet kikapcsolódni. Az arborétum főleg tavasszal és ősszel gyönyörű, de ritkaságait az év bármely szakaszában megcsodálhatjuk.

Kikapcsolódás Balaton

Aranysas hotel - Alsóörs

2018.08.25.   Máté Lilla

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.   Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton. A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel,...

A halászlé hazájában jártunk, Baján, a Sobri Halászcsárdában

2018.11.26.   fö

Ha valaki halas ételt szeretne enni, hol máshol enne, mint a halászlé hazájában, Baján! A Sobri Halászcsárdáról sokat hallottunk már előtte, így most meg is látogattuk!

Vidéki látnivalók

A világ egyetlen ilyen nagy orsósmagnó gyűjteménye Terényben!

2018.11.29.   VZs.

Sehol máshol nincsen a világon még egy ilyen gyűjtemény, mint Magyarországon, Terényben! Itt található a világ legnagyobb orsósmagnó gyűjteménye, ahol már több, mint 430 kiállított magnetofont csodálhatunk meg!

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

2018.10.10.   Bohács Ádám

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Kissé romos kápolna Badacsonytördemicen

2018.08.15.   SzSz

A Loyolai Szent Ignác templomot a tördemici Római úton találhatjuk meg a házak között. A kápolna kissé romos kinézetű, amely már 1850 óta áll.

Balatoni nevezetesség

Az elektromos roller nem a legbiztonságosabb

2018.07.16.   SzSz

Jó a környezettudatosság meg minden, de azért biztonságosnak nem állítanám a Go Ride rollereit, vagy hívhatjuk biciklinek is őket. Az elképzelés jó lenne, viszont lenne pár dolog, amire jobb lenne odafigyelni.

Balatonfüredi Kossuth Lajos Forrás

2018.06.07.   SzSz

Balatonfüreden a Gyógy téren megtalálható Kossuth Lajos Forrás a város egyik nevezetessége. 1800-ban építették, ugyan már a feliratával ellentmondásos, mivel ott 1802-őt véltünk felfedezni. A Forrás közvetlenül az Állami Szívkórház mellett található meg. Ez a forrás elsőként nem Kossuth Lajos nevét viselte,...

Balatoni étterem

A Neked Főztem biztos, hogy még mindig csak egy gasztrokocsma?

2018.07.06.   SzSz

2015-ben robbant be a köztudatba a Neked Főztem a Balaton-felvidéken, amely különleges strandkajáival mindenki kedvence lett. Idén június végén megjelent Balatonfüreden is a gasztropub, amit azonnal ki is próbáltunk.

Balatoni kávézó

Igényes cukrászda a veszprémi lakótelepen, mégsem olyan, amit vártunk tőle

2018.07.19.   SzSz

A veszprémi lakótelep közepén találhatjuk meg a Koko Cukrászdát, amely megtöri a panelrengeteg látványát. A cukrászda igényes kialakítása és kinézete becsalogatja az embert, azonban a választékot is feltérképeztük.

Egy torony, amely régen templom volt

2018.07.20.   SzSz

A csopaki pincészetek, és malmok mellett találkozhatunk egy érdekes látnivalóval is. Ez a Csonkatorony, amely régen egy templom volt, amit Szent István király tiszteletére építettek. A torony körül lévő területen a Millenáris parkot találjuk, amely gyönyörűen rendezett, és a gyerekek sem fognak unatkozni.

Remete-forrás Balatonalmádi

2018.07.24.   SzSz

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

„Azúr expressz” Balatonalmádi

2018.07.23.   SzSz

A hajdani Alsóörs-Veszprémi vasútvonalról a Balaton-felvidékiek sokat tudnának mesélni minden bizonnyal. A vonalból mára már csak az a vonat maradt meg, amely járkált fel-alá ezen az útvonalon. A vonatot Balatonalmádin találjuk teljes egészében.

Balatoni étterem

Olasz különlegességek Siófokon, a parti sétányon

2018.07.04.   SzSz

A La Riva Hotel & Pizzériát Siófokon találjuk a Petőfi sétányon, hatalmas kiülős terasszal, és minőségi ételekkel. A pizzától kezdve, a tésztán át, a különlegesebb frissen sültekig mindent kaphatunk. A hely nem csak étteremként, de bárként is funkcionál, aki esetleg csak az esti meccset szeretné megnézni.

Balatoni étterem

Lent a völgyben, a meghitt hangulatú Fricska étterem

2018.07.03.   SzSz

A Fricska tényleg igazi családias, meghitt hangulatot áraszt magából, ahogy megérkezik az ember. A patak mellett elhelyezett asztalok, fehér napernyőkkel, a kertben lévő hatalmas látványkonyha, ahol frissen készülnek az ételek.

Kisfaludy Strandfürdő Balatonfüred – Hova menjünk Füreden strandolni?

2018.06.20.   SzSz

Jó strandot keresel? A balatonfüredi Kisfaludy strandra akkor érdemes ellátogatnod, mivel a belépő nem drága, azonban cserébe egy gondosan karbantartott területre érkezhetünk az egész családdal.

Bagaméri Fagyizó – Ha egy hűsítő édességre vágynánk

2018.06.19.   SzSz

A Bagaméri Fagyizó remek elhelyezkedésével máris a környék egyik legjobbja, hiszen a partról könnyen elérhető, és választéka igen nagy. A fagylaltjuk nagyon finom krémes, tudják, hogyan kell jó helyben főzött fagyit készíteni. Aki szívesen fagyizna egyet a Balaton part mellett, az mindenképp nézzen be a Bagaméribe.

Kolostorok és kertek – Gyönyörű környezet egy hangulatos sétához

2018.06.15.   SzSz

A Veszprémben található Kolostorok és kertek elnevezésű park, vagy terület a város gyöngyszeme. Ezen a területen gyönyörűen kialakított parkot találhatunk, és Árpád-kori emlékeket, illetve a gyerekeknek remek játszótereket is.

Katamarán Étterem – A tihanyi strand egyetlen büféje

2018.06.21.   SzSz

A tihanyi Napsugár Beach egyetlen helye, ahol ehetünk, azonban az ember nem bánja meg. Ha nem készültél semmilyen csomagolt elemózsiával, akkor itt bátran fogyaszthatsz a bőséges kínálatból.

Bűntudatmentes élvezet a Fit&Sweetben

2018.06.26.   SzSz

A gödöllői Fit&Sweet az egyik remek újítás Gödöllőn a cukrászdák között. A cuki alapja, hogy egészséges édességeket kaphatunk nálunk. Nem csak süteményeket, de mindenmentes, vagy gluténmentes pogácsát, és fagylaltot is kaphatunk. Nézzük, milyen a hely.

Balatoni étterem

Tömegben is gyors kiszolgálás. Ezt a helyet ne hagyd ki Tihanyban!

2018.07.02.   SzSz

Tihanyban mostanában igen csak visszatérő vendégek vagyunk, hiszen, akik jönnek hozzánk látogatóba barátok, családtagok, mindenkit elviszünk megmutatni a gyönyörű történelmi települést. Ilyenkor próbálunk újabb éttermeket is felfedezni, hogy be tudjunk számolni mindenről a kedves olvasóknak. A Tűzkert Étteremre...

Olcsón, finomat, Balatonfüreden

2018.07.02.   SzSz

A Giorgi Pizzériát egy péntek este látogattuk meg, előre kinézve a helyet. Jól megtervezett vacsoránkat már nagyon vártuk, hiszen mindannyian éhesen érkeztünk. A helyre érkezve a kapu előtt parkolót találtunk, ahova könnyedén le is tettük az autót. A kerthelységbe sétálva már rengetegen vacsoráztak az étterembe,...

Jókai Mór szeretett háza Balatonfüreden

2018.07.25.   SzSz

Az író háza, amelyben közel 30 évet töltöttek feleségével, jelenleg Emlékházként üzemel, és Jókai Mór életéről látható kiállítást nyitottak benne. Az emlékházban megismerhetjük az író életét, és munkásságát is, mellette emléktárgyai is kiállításra kerültek.

Folytatjuk a Tagore sétány felfedezését a Waikiki Bisztróval

2018.07.25.   SzSz

A Tagore sétányon lassan, de biztosan felfedezzük az összes büfét, és bisztrót. Voltak rossz élményeink, és jók is, de nemsokára kialakul a pontos kép, hogy melyik helyet érdemes választani. Most a Waikiki Bisztrót céloztuk meg, ami kicsit túlmutat már a büfén, de még nem hívnám étteremnek.

Szépréti Cukrászda

2017.10.26.   Kósa Krisztina, újságíró

Rákosborzasztó, Rákosrettentő és társai, ahogyan a környékbeliek és kevésbé környékbeliek nevezik a XVII. és XVIII. kerületet együttesen. A Szépréti cukrászda viszont az élő példája annak, hogy van itt is minőség bőven.

Szent István Lovas Szobra Székesfehérvár

2018.08.07.   SzSz

Szent István lovas szobrát Székesfehérváron a Szent István téren találjuk meg a MNL Fejér Megyei Levéltárával szemben. A szobor a háromszögű tér súlypontjában található meg, amely igazán erőteljes ábrázolásban mutatja névadóját.

Mátyás király emlékmű Székesfehérvár

2018.08.06.   SzSz

Fehérvár főutcáján sétálgatva Mátyás király emlékműjébe is beleütközhetünk, amely a névadója halálának 500. évfordulója alkalmából lett felavatva. Az emlékművet közel a Ciszteri templomhoz találjuk.

A szőlőhegyi Szent Donát kápolna Badacsonyban

2018.08.15.   SzSz

A Szent Donát kápolnát a badacsonyi szőlőtőkék között fedezhetjük fel. Apró mérete, és bazaltból készült falai igazán különlegessé varázsolják az épületet. De nézzük meg történetét is.

Tihanyi Bencés Apátság tavaszi szépségében

2018.03.26.   CZs

A Tihanyi Bencés Apátság nem véletlenül hazánk egyik leglátogatottabb turistalátványossága, a település és a Bencés Apátság környéke az év minden szakában gyönyörű, hihetetlen kilátás tárul elénk a Balatonra, de még a füredi Tagore sétányról is érdemes megcsodálni. Kora tavasszal teljesen más...

A művészetek kedvelőinek – Egry József emlékmúzeum

2018.08.16.   SzSz

Badacsonyban a borok, és a kellemes kirándulás mellett, Egry József egykori házát, és festményeit is lehetőségünk van megtekinteni. A villaépület 1973 óta múzeumként funkcionál, amelyet belépőjegy ellenében látogathatunk meg.

Szent Antal kápolna Badacsonyörs

2018.08.16.   SzSz

A badacsonyörsi Páduai Szent Antal kápolnát 1816-ban építették, kissé eldugva a Badacsony oldalában. A templom manapság romos külsővel, mellette azonban egy kis csendes, rendezett parkkal rendelkezik.

Az Országalma Székesfehérvár főterén

2018.08.06.   SzSz

Székesfehérvár igen gazdag történelemben, hiszen szabad királyi város jogállását az államalapító Szent István királytól kapta. A belvárosban sétálva nem csak kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, de sok látnivaló is akad. Az egyik az Országalma, amely fontos évszámokat őriz magán.

Túlértékelt strand Domonyvölgyben

2018.08.06.   SzSz

A nyári hőségben hétvégén sokan leruccanak a Balatonhoz strandolni, azonban valamikor nincs kedve az embernek annyit autókázni, és a dugóban ülni egy napos strandolásért. Gödöllőn járva a hétvégén viszont semmiképp nem akartuk kihagyni a hétvégéi hűsölést, így strand után néztünk. Legközelebb a domonyit...

Vidéki látnivalók

Veszprém egyik jellegzetes pontja, csodás kilátással

2018.07.27.   SzSz

Veszprémben járva csak kapkodjuk a fejünket, hiszen mindenhol történelmi látnivalók. A város tele van kulturális emlékekkel, amelyeket érdemes felfedezni. A Szent Benedek-hegy érdekes, ahogy a város közepén kiemelkedik sziklaszirtjével. Itt is körbenéztünk.

Szent Mihály-székesegyház Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A veszprémi vár tele van szebbnél-szebb látnivalóval. Köztük a Szent-Mihály székesegyházzal, amely a Szentháromság téren található. A székesegyház kitűnik a tér közepén két tornyával.

Vidéki látnivalók

A veszprémi Szentháromságtér római katolikus temploma

2018.07.27.   SzSz

Mint tudjuk, Veszprém vára rengeteg templommal rendelkezik, amelyek mind régmúltúak. A Ferences templomot a Szent Mihály székesegyházzal szemben találjuk meg. Lehet nem olyan feltűnő, mint szomszédja, azonban megéri bekukkantanunk.

Kipróbáltuk Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart

2019.04.30.   Törzsök Emese

2019 februárjában adták át Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart. A hely nevéből adódóan itt minden a kávé szeretetéről szól, de a széles kávékínálat mellett frissen készült paninikkel, kézműves-, glutén-, illetve cukormentes süteményekkel is várják az idelátogatókat.

Magyarok nagyasszonya templom Balatonkenese

2018.08.03.   SzSz

A balatonkenesei templom barokk stílusa igazán lenyűgöző a település közepén. Tornya már messziről látható, így könnyen megtaláljuk.

Teszteltük a népszerű Aszófői Halsütőt

2018.07.31.   SzSz

A közösségi médiában utána olvasva elég sokan dicsérik az Aszófői Halsütőt. Persze van egy-két bosszankodó kommentelő is, de a jók vannak többségben. Erre felbuzdulva, úgy gondoltam, jobb, ha megnézzük és teszteljük.

Csárdaélmény Márkón, egy gyors ebédre

2018.08.17.   SzSz

Herendről hazafelé tartva ebédidő elmúltával már nagyon megéheztem, így a közelben kerestem éttermet. Sajnos a Bándon található nem volt épp nyitva, így Márkóra sodort a sors. Itt futottam bele a Márkói Csárdába, ahol meglepően sok vendég volt.