Keresés

A Veszprémi Állatkert

Veszprémi Állatkert – A remek élményért

2018.06.14.   SzSz

Az idén augusztusban 70 éves veszprémi állatkertet látogattuk meg. Az állatkert a Balatontól mindössze 15 kilométerre helyezkedik el, és jól megközelíthető. Aki autóval érkezik, könnyen megtalálja, mivel a városban sorra elhelyezett Zoo feliratú táblák segítik mutatni a megfelelő utat egészen az állatkertig. Az...

Az „otthonos” minőség Ráckevén

2019.01.07.   SzSz

Ráckeve városa a Duna-parton található, Budapesttől nem messze, ahol teljes nyugalomban kapcsolódhatunk ki. A város bár nem nagy, mégis érdemes meglátogatni és felfedezni a környéket. Látogatásunkkor felfedeztük a település egyik legkellemesebb éttermét is, a Cadran Pizzéria és Pub-ot. Nézzük, milyen tapasztalataink voltak.

Budapesti étterem

Mit tud nyújtani egy világhírű séf étterme? Kipróbáltuk Jamie Oliver első budapesti helyét

2018.11.21.   Csonka Nikoletta

A brit celebséf, Jamie Oliver neve mára már nem csak saját hazájában, de bátran mondhatjuk hogy világon minden tájon ismert gasztronómiai körökben. Éppen ezért hatalmas megtiszteltetésnek számított, hogy közép-európában először csodálatos fővárosunkban, Budapesten nyitotta meg kapuit az első Jamie’s...

Vidéki étterem

Halászkert Étterem dunai kilátással Vácon!

2018.10.12.   fö

Egy kellemes Duna-parti vendéglő Vácott, ahol az ételek finomak, a kiszolgálás gyors és precíz, választék van bőven, kár, hogy egy ilyen végzetes hibát követtek el...

Egy felejthetetlen látogatás a Gödöllői Királyi Kastélyban

2018.12.01.   SzSz

A Gödöllői Királyi Kastély vagy másnéven gödöllői Grassalkovich-kastély a város egyik legszebb és egyben legérdekesebb látnivalója. A kastély múzeumában tett látogatásunk mellett olyan helyekre is szerencsénk volt bejutni, ahova a vendégek nem tehetnek betekintést. Fedezd fel felünk a csodás kastélyt és történetét!

Kikapcsolódás Vidéken

A mátrai borvidék éke: Bárdos és fia pincészet

2018.08.13.   CsN

A borok kedvelőinek valódi élményben lehet része egy-egy borkóstolás alkalmával – pláne, ha az egy gyönyörű nyári napon a hűvös pincében történik. A híres magyar borvidékek rendkívüli borai között mindenki megtalálja a kedvencét – így a mátrai borvidékre is érdemes ellátogatni. Mi megtettük, és...

Kedves Cukrászda – A kaméleon

2018.06.18.   SzSz

A balatonfüredi Kedves Cukrászdát közel a Tagore sétányhoz találjuk meg a városközpontban. A hely nem csak cukrászdaként funkcionál, hanem reggeliző helyként, és esti kikapcsolódásra is tökéletes lehet, hiszen a szomszédos helyekkel összefogva péntek vagy szombat esténként élőzenével várják vendégeiket.

Budapesti kávézó

Állatokkal körülvéve – Te kávéznál így?

2019.01.18.   SzSz

A Zoo Café Budapest szívében egy igazán új megközelítés az állatok közelségét illetően. Kávézás közben különféle állatokat ismerhetünk meg és simogathatunk. A kávézó igen népszerű hely, ahova nehéz bejutni, ha nem foglalsz asztalt. Nekünk mégis sikerült!

Budapest legmagasabb pontja – Erzsébet-kilátó

2018.10.02.   SzSz

A város felett van egy pont a János-hegyen, ahonnan csodálatos kilátás nyílik egész Budapestre. A libegő felső állomásától egy könnyű sétával el is érjük, de akár kirándulást is tervezhetünk a kilátóhoz. Megnéztük mi is, milyen Budapest teljes egészében.

Se több, se kevesebb : A Söptei Pincészet és Étteremben jártunk

2017.06.09.   TRX

Hála a közösségi médiának és a finom ízeket kedvelő barátainknak hozzánk is eljutott a Söptei Pincészet híre. Kell-e jobb marketing egy étteremnek, mint az elégedett és jól lakott vendégek elismerő véleménye, melyet ráadásul a manapság oly népszerű közösségi platformokon rendre meg is osztanak. Talán soha...

Gulyáskunyhó étterem - Balatonmáriafürdő

2017.07.24.   Bohács Ádám

Eldugott helyeken is lehetnek kincsek! Kellemes élményben volt részünk a Balatonmáriafürdőn található Gulyáskunyhó étteremben, tapasztalatainkat meg is osztjuk most veletek!

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

Vidéki étterem

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

2018.06.13.   MB

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól...

A Lepke Étterem Tihanyból

2017.07.20.

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.

Budapest legemblematikusabb helye a Citadella

2018.10.12.   SzSz

A Gellért-hegyen található Citadella a turisták egyik kedvenc látnivalója, de itthon is az egyik legnépszerűbb hely. Sokan járnak ide romantikus sétára, randevúra, hiszen csodálatos panoráma nyílik Budapestre, és a várost átszelő Dunára.

Veresegyházi termálfürdő

2018.10.10.   fö

A veresegyházi termálfürdő 2018 tavaszán újult meg, és nyár óta élvezhetjük már nem csak a nappali, hanem az éjszakai fürdőzés előnyeit is! Ismerjétek meg ti is ezt a különleges, esti hangulatot a fürdőben!

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Magyarország legmagasabb vízesése

2018.09.18.   SzSz

A maga húsz méteres magasságával a lillafüredi vízesés országunk legnagyobb függőleges esésű vízesése. A vízesés mesterségesen lett kialakítva, mégis csodálatos látnivaló minden évszakban.

Vidéki látnivalók

Itt találjuk az ország legöregebb vadkörtefáját

2018.09.26.   SzSz

A gödöllői Szent István Egyetemhez tartozik egy Botanikus Kert, ahova bárki ellátogathat. Bár a botanikus kert főleg a hallgatók gyakorlati helyeként funkcionál, de kikapcsolódásként jó program lehet. Nem csak gyönyörködhetünk a természetben, de hasznos információkkal gazdagíthatjuk tudásunkat, mellette pedig...

A Mátra rejtett kincse – A Kisnánai vár

2018.10.01.   Bohács Ádám

Magyarországon nagyon sok csodával találkozhatunk, ha nyitott szemmel járunk, mi szerencsére mindenre figyelünk, így bukkantunk rá a Kisnánai várra!

Kikapcsolódás Budapest

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

2018.10.03.   SzSz

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket...

A sushi fellegvára – Buddha Original

2018.10.15.   SzSz

A sushizni vágyók és az autentikus thai ételek kedvelői között igen híres a Buddha Original. Budapesten több helyen is találkozhatunk az étteremmel, azonban mindegyik egy kicsit más milyen. Egy sushizás miatt választottuk mi is a Buddhát, ahol jó és rossz élményeink is voltak.

A legkülönlegesebb épületegyüttes Budapesten

2018.11.23.   SzSz

A Városliget egyik legszebb látnivalóját a Vajdahunyadvárat szinte mindenki ismeri. A vár télen-nyáron gyönyörű és különleges építményegyüttese tökéletes programválasztás lehet nem csak a turistáknak.

Vidéki kávézó

Mitől sikeres a Café Frei franchise?

2019.01.25.   SzSz

Ma már szinte mindenkinek van egy ismerőse, aki imádja a Café Freit. Nem véletlen, hiszen a kávézó különlegessége a termékválasztékban rejlik, amely betekintést enged a világ számos kávé hagyományába. Most Gödöllőn látogattuk meg a Café Freit, lássuk tapasztalatainkat!

Budapesti étterem

A főváros egyik legjobb Pho levese

2019.01.16.   SzSz

Budapesten több vietnámi éttermet is találunk, ahol a fő fogás a pho leves. Nem mindegy azonban melyik éttermet választjuk, hiszen nem mindegyik helyen tartják az autentikus ízvilágot. A Hai Nam Pho Bistro az a hely, ahol biztosak lehetünk az eredeti ízvilágban. De miért?

Vidéki büfé

Skinny Juice Bar - Ha számít az egészséged

2019.05.04.   Törzsök Emese

A Skinny Juice Miskolc belvárosában (a Villanyrendőr mellett) található egy hangulatos kis udvarban. A smoothie- és gyümölcslébár alapterülete elég pici, mégis nagyon megnyerő. Minden részlete az egészséget sugallja, hiszen a természet színei jelennek meg a berendezésen is. A hely hétvégén 9-13 óráig-,...

Liget kávéház - A nyugalom sziget Balatonalmádiban

2019.06.11.   Törzsök Emese

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

2019.07.02.   Törzsök Emese

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is...

Kikapcsolódás Budapest

Ha különleges helyet keresel – Habibi Shisha Bár

2018.12.12.   SzSz

A Budapesten élők többsége már lehet találkozott a Habibi Shisha Bár elnevezéssel, hiszen a főváros több pontján is megtalálhatóak. Mi a Nagymező utcában lévő Habibi Shisha Bár 3-ba tértünk be, amely igen különleges élmény volt. Ez a hely egy teljesen más világ. De mitől?

Kikapcsolódás Vidéken

Pandúr Ökopark, ahol a gyerekeket a természet szeretetére tanítják

2018.11.29.   VZs.

A Pandúr-falu ökoparkot Baján, a Pandúr-szigeten találjuk, ahol jobb időben mezítlábas sétautat próbálhatunk ki. Az interaktív tanösvény a természet szeretetére neveli gyermekeinket.

Külföldi élményeink

A történelmi Magyarország ezeréves határa

2018.10.31.   Bohács Ádám

Ismét egy kis részletet mutatok be nektek erdélyi túránkból, mostani cikkünkben a történelmi Magyarország ezeréves határáról ejtünk szót. Felemás érzések kerítettek itt magukba, egyrészt maga a hely csodálatos, a táj szinte megszólal, viszont ott volt bennünk az a nagyon rossz érzés, mely szerint ez már nem a...

Szabadulóélmények a Lockariumban

2018.10.29.   SzSz

Manapság egyre népszerűbb kikapcsolódás szabadulószobába menni. Budapest területén rengeteg ilyet találhatunk a horror szobától kezdve, egészen a Harry Potteresig. Úgy gondoltuk ideje kipróbálnunk egyet nekünk is, és beszámolni róla nektek. A gödöllői Lockarium Casinó szobáját választottunk most erre az alkalomra.

Budapesti étterem

Miért vált olyan kevés étterem kutyabarát működésre?

2018.11.17.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Magyarországon egyre több, egykori kutyabarát étterem mond le erről a titulusról. Vajon miért? Körbe néztünk, mi a nemzetközi helyzet. Írországi véleményeket találtunk.

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

2018.09.17.

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a...

A halászlé hazájában jártunk, Baján, a Sobri Halászcsárdában

2018.11.26.   fö

Ha valaki halas ételt szeretne enni, hol máshol enne, mint a halászlé hazájában, Baján! A Sobri Halászcsárdáról sokat hallottunk már előtte, így most meg is látogattuk!

Külföldi élményeink

Erdély kincse – A Gyilkos-tó

2018.10.24.   Bohács Ádám

Életem során háromszor jártam már Erdélyben, és mind a három alkalommal ellátogattunk a Gyilkos-tóhoz, megunhatatlan, biztos vagyok abban, hogy negyedszer is fog majd újat mutatni!

Balatoni büfé

Vegyes érzések a Parti Strandbüfével kapcsolatban

2018.08.14.   SzSz

Ritka manapság az olyan büfé, ahol ételallergiások számára is kaphatóak ételek. Egy büfé lényege pont a jó kis szénhidrátos strandkaja, amely egészségtelen, és tuti hízni fogsz tőle. Nos, Balatonalmádiban a Wesselényi strandon találtunk olyan helyet, ahol figyelnek legalább az ételérzékenyekre.

Kolostorok és kertek – Gyönyörű környezet egy hangulatos sétához

2018.06.15.   SzSz

A Veszprémben található Kolostorok és kertek elnevezésű park, vagy terület a város gyöngyszeme. Ezen a területen gyönyörűen kialakított parkot találhatunk, és Árpád-kori emlékeket, illetve a gyerekeknek remek játszótereket is.

Johnny’s Bistro Veszprém – Brutál jó húsélmény

2018.06.14.   SzSz

A Johnny’s Bistro étteremlánc már 3 helyen megtalálható az országban, Mi a Veszprémben lévőt látogattuk meg. Farkas éhesen kutattuk fel Johnny bisztróját, a GPS kissé át is vert minket, és már alig vártuk, hogy leülhessünk és benyomjunk egy jó kézműves hamburgert.

Bodorka Balaton Aquarium - A balatoni élővilág felfedezése

2018.06.19.   SzSz

A Bodorka Aquarium remek program lehet a család számára, akik kedvelik a vízi élővilágot, esetleg a horgászatot, vagy csak szeretnék felfedezni a Balatonban élő halfajokat. A Balaton partján sétálgatva könnyen elérhetjük az Bodorka Aquariumot, és a belépőért sem kell sokat fizetnünk.

Bodza Fagyizó – Az apátság melletti tündéri fagyizó

2018.06.21.   SzSz

Ha Tihanyban jársz, feltétlenül térj be a valóban tündéri Bodza Fagyizóba. A fagyizó közvetlenül az apátság mellett található, így biztosan nem téveszted el. A fagyizó helyes kialakítása és Tihany varázs miatt tuti tetszeni fog, ahogyan nekünk is.

Balatoni étterem

A legenda nyomában, legendás ételekkel

2018.06.27.   SzSz

Tihanyban rengeteg Csárdába futhatunk bele, de ahogy velünk is megesett nem mindegyikbe néztünk volna be szívesen. Ez a hely azonban valamiért megragadott minket első ránézésre, és nem is csalódtunk. Magyaros ízek, nagy adag ételek, minden, ami csak kellhet.

Balatoni kávézó

Füredi korzó Fagyizó – A Balaton vagy az ország legjobb fagyija?

2018.06.11.   SzSz

Több portálon is olvashatóak olyan cikkek, ahol a Füredi korzó Fagyizó az ország vagy a Balaton, vagy épp az Balaton északi partjának legjobb fagyizója. Utánanéztünk kicsit ennek az apró fagyizónak mi is. Az elmúlt években a fagyizó több címet is bezsebelt valamelyik kézműves remekműjével.

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

2018.06.11.   SzSz

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz....

Balatoni étterem

Ham&Ham Burgerbár, ahol frissen készül a húspogácsa

2018.04.17.   CZs

Milyen választási lehetőségeink vannak, ha a Balaton partján egy finom hamburgert szeretnénk elfogyasztani? Valljuk be, a kis büfék, kevésbé minőségi alapanyagokkal, ugyanakkor igen kedvező árakkal gyakran képezik választásunkat. A Ham&Ham Burgerbár Balatonfüreden ennél azonban sokkal több.

Vidéki kávézó

Kipróbáltuk Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart

2019.04.30.   Törzsök Emese

2019 februárjában adták át Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart. A hely nevéből adódóan itt minden a kávé szeretetéről szól, de a széles kávékínálat mellett frissen készült paninikkel, kézműves-, glutén-, illetve cukormentes süteményekkel is várják az idelátogatókat.

Club Mauro Pizzéria Balatonfüreden

2018.05.21.   CZs

Nemrég Balatonfüreden jártunk, szerettünk volna egy finom pizzát, vagy egy jó hamburgert elfogyasztani, a Club Mauro Pizzéria pedig éppen útba esett. Ennyi, és nem több volt az oka, amiért ezt a helyet választottuk.

Balatoni étterem

Nem minden arany, ami fénylik – ismét csalódtam a Kistücsök étteremben.

2018.06.06.   Máté Balázs

Értem én, hogy a Gault Millau 14 pontot adott, és mindenki isteníti Csapody Balázs éttermét, tudom, hogy Pohner Ádám nyerte a Bocuse d'Or magyar döntőjét, de én most nem szeretnék politikailag korrekt lenni, én már másodszor csalódtam hatalmasat benne. Pedig mindig annyira pozitív lelkülettel érkezem ide.

Balatonfüredi Kossuth Lajos Forrás

2018.06.07.   SzSz

Balatonfüreden a Gyógy téren megtalálható Kossuth Lajos Forrás a város egyik nevezetessége. 1800-ban építették, ugyan már a feliratával ellentmondásos, mivel ott 1802-őt véltünk felfedezni. A Forrás közvetlenül az Állami Szívkórház mellett található meg. Ez a forrás elsőként nem Kossuth Lajos nevét viselte,...

Balatoni étterem

Biztos itt együnk, ha jó áron akarunk ebédelni Tihanyban?

2018.06.28.   SzSz

A tihanyi Retro Pizzériát a város közepén találjuk igen forgalmas helyen. A közösségi oldalakon szinte csak jókat olvashatunk róla, azonban tényleg minden igaz? Mi is kipróbáltuk az éttermet, lássuk, hogyan sikerült.

A rétesek nyomában, Tihanyban

2018.06.28.   SzSz

A hely megtévesztő, hiszen egyben van, mégis külön. Mi most csak a Rétesház részt próbáltuk ki, így erről írnék. A házi rétest szerintem nincs olyan magyar ember, aki ne szeretné. A tésztából kifolyó töltelék, a meleg, laza rétes. Imádom. Nézzük csak a Tihanyi Rétesházban mint kaptunk.

Budapest Eye - egy kör a város felett

2017.10.26.   Kósa Krisztina, újságíró

A Budapest Eye egy ideje már lázban tartja a nagyérdeműt, hiszen impozáns mérete és elhelyezkedése révén káprázatos kilátás nyílik róla a főváros csodáira. Ha még nem próbáltátok, most újra itt a nagyszerű lehetőség – már amennyiben nincsen tériszonyotok.

Balatoni büfé

Hamikáztunk a csopaki strand Hamika büféjében

2018.08.13.   SzSz

A Csopaki strandon járva megkívántuk a lángost, így feltérképeztük a büfékínálatot. Az első, ami utunkba esett az a Hamika büfé volt. Bár láttuk, hogy nagy a sor, mégis beálltunk egy lángosért. Lehet talán pont emiatt.

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

2018.08.16.   SzSz

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

Aranysas hotel - Alsóörs

2018.08.25.   Máté Lilla

Szállás Alsóörsön: Hotel Aranysas & Bungalow - faházak és szállodai szobák a Balaton partjától 150 méterre.   Alsóörs festői szépségű üdülőhely a Balaton északi partján, Balatonalmádi és Balatonfüred között félúton. A csodálatos Ófalu páratlan kilátásával és műemlék épületeivel,...

Kikapcsolódás Balaton

A leggyorsabb közlekedési eszköz a Balaton északi és déli partja között

2018.08.27.   SzSz

A Balaton északi és déli partja között a legkönnyebb átjárást a Tihany és Szántód pontjáról induló komp biztosítja. Ha nem szeretnénk feleslegesen üzemanyagra költeni, a komp nem csak költséghatékony, hanem nagyszerű élményt is fog nyújtani.

Kikapcsolódás Vidéken

Gyömrői Tófürdő - Jót jó áron!

2018.08.11.   Sz.F.

Megérkezett a nyár, már-már túlságosan is, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a munkát egy napközben, keresünk egy strandot, majd este dolgozunk! Választásunk pedig Gyömrőre esett, tapasztalatainkat megosztjuk most veletek!

Balatoni nevezetesség

Ha szereted a katonai cuccokat, ide térj be!

2018.08.01.   SzSz

Zánkán sok programlehetőségünk adódik a strandolás mellett is. Ne csak napoztassuk a hasunkat, hanem induljunk neki bátran az élményszerzésnek. A zánkai Erzsébet-tábor mellett Kalandparkkal, és Haditechnikai Parkkal is találkozhatunk.

Balatoni étterem

Tömegben is gyors kiszolgálás. Ezt a helyet ne hagyd ki Tihanyban!

2018.07.02.   SzSz

Tihanyban mostanában igen csak visszatérő vendégek vagyunk, hiszen, akik jönnek hozzánk látogatóba barátok, családtagok, mindenkit elviszünk megmutatni a gyönyörű történelmi települést. Ilyenkor próbálunk újabb éttermeket is felfedezni, hogy be tudjunk számolni mindenről a kedves olvasóknak. A Tűzkert Étteremre...

Balatoni étterem

Sok vendég, jó pizza, vegyes érzések

2018.06.29.   SzSz

Az Arany Csillag Pizzériát Balatonfüreden egy vacsora alkalmával látogattuk meg. A helyet előre kinéztük, hogy hol kaphatunk vajon jó pizzát. Sokan dicsérték, így erre az étteremre esett a választásunk. Vajon hogyan sikerült a hely tesztelése?

Balatoni étterem

Lent a völgyben, a meghitt hangulatú Fricska étterem

2018.07.03.   SzSz

A Fricska tényleg igazi családias, meghitt hangulatot áraszt magából, ahogy megérkezik az ember. A patak mellett elhelyezett asztalok, fehér napernyőkkel, a kertben lévő hatalmas látványkonyha, ahol frissen készülnek az ételek.

Balatoni étterem

Olasz különlegességek Siófokon, a parti sétányon

2018.07.04.   SzSz

A La Riva Hotel & Pizzériát Siófokon találjuk a Petőfi sétányon, hatalmas kiülős terasszal, és minőségi ételekkel. A pizzától kezdve, a tésztán át, a különlegesebb frissen sültekig mindent kaphatunk. A hely nem csak étteremként, de bárként is funkcionál, aki esetleg csak az esti meccset szeretné megnézni.

Siófok cuki Cukrászdája

2018.07.04.   SzSz

A Villa Gréta Cukrászdát Siófoki látogatásunk során ejtettük útba. A cukrászdát az interneten találtuk meg cukormentes sütemény után kutatva. Éppen nem volt tőlünk túl messze, így hát benéztünk.

Kikapcsolódás Vidéken

Önkiszolgáló kutyamosó? Megnéztük, mi is ez.

2018.09.12.   SzSz

Igen, Gödöllőn már ilyen is van. Létezik önkiszolgáló autómosó, és kutyamosó is. Ez megkönnyíti a kutyás gazdik életét nagyban, de megnéztük, megéri-e itt tisztává varázsolni blökinket.