Keresés

Szűrés:

Összesen: 67 találat.

A Balaton legjobb, legszebb települése

Megtaláltuk a Balaton legjobb települését!

2018.09.17.

A legjobb strand, a legjobb étterem, a legszebb kilátás, vagy a legjobb programlehetőségek… Mindenki más és más szempont alapján dönt, ha a legjobb balatoni települést kell megneveznie. Valószínűleg a végén úgyis arra a helyre esik a választásunk, ahol a legszebb emlékeinket szereztük. Most a...

Gulyáskunyhó étterem - Balatonmáriafürdő

2017.07.24.   Bohács Ádám

Eldugott helyeken is lehetnek kincsek! Kellemes élményben volt részünk a Balatonmáriafürdőn található Gulyáskunyhó étteremben, tapasztalatainkat meg is osztjuk most veletek!

Vidéki étterem

Ha szerencsés vagy, nem is olyan rossz választás

2018.03.05.   CZs

Valljuk be, sok választási lehetőségünk nincs, ha napi menüt kínáló éttermet keresünk Gödöllőn. Ha csak nem gyrost vagy hamburgert szeretnénk enni minden egyes nap, akkor a Coral jó választás lehet, de csak akkor, ha még időben tájékozódunk az aznapi kínálatról.

Balatoni étterem

Tömegben is gyors kiszolgálás. Ezt a helyet ne hagyd ki Tihanyban!

2018.07.02.   SzSz

Tihanyban mostanában igen csak visszatérő vendégek vagyunk, hiszen, akik jönnek hozzánk látogatóba barátok, családtagok, mindenkit elviszünk megmutatni a gyönyörű történelmi települést. Ilyenkor próbálunk újabb éttermeket is felfedezni, hogy be tudjunk számolni mindenről a kedves olvasóknak. A Tűzkert Étteremre...

Az egészségtudatosság pici cukrászdája – ALICE Kávézó

2018.09.26.   SzSz

Az egészséges életmód egyre fontosabb az emberek körében. Sokan küzdenek valamilyen ételérzékenységgel, amely igencsak megnehezíti akárcsak az édesség utáni vágyukat, hiszen nem ehetnek akármit. Egyre több helyen találkozunk erre figyelő helyekkel, azonban kevés az olyan, amely erre specializálódott. Mi most...

Maurus Balatonfüred – az alkalmi hely

2018.07.22.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nem fogok a Maurusba járni hétköznap ebédelni, az már biztos. De az is, ha valamilyen ünnepélyes alkalom adódik, kevés alkalmasabb helyet találok Balatonfüreden és környékén. A Sparhelt és a Márga után elemezzük ki a Maurust is!

Egy kis vidéki ékszerdoboz – Vadvirág Kávézó & Cukrászda

2018.11.23.   Bohács Ádám

Baján jártunk, és finom sütire vágytunk, úgyhogy el is kezdtük keresgélni a közeli cukrászdákat, sajnos vasárnap délután volt, így kicsit gondban voltunk, de végül rátaláltunk a Vadvirágra!

Téli romantika a Bakony lábánál

2020.02.21.   CZs

Csak néhány romantikus napra vágytunk kettesben az év eleji hajrá után. Olyan helyre akartunk menni, ahol 1) ki sem kell mozdulnunk a hotelből, 2) ahol még nem jártunk. Mindkettő összejött. Az ajkai Kristály Hotelben töltöttünk 3 romantikus napot, és minden pillanatát imádtuk.

Fót büszkesége – Szeplőtelen Fogantatás Templom

2018.11.07.   Bohács Ádám

Fót egyik legismertebb nevezetességét néztük meg egy kicsit közelebbről, ami pedig nem más, mint a Szeplőtelen Fogantatás Templom!

Tihanyi Bencés Apátság tavaszi szépségében

2018.03.26.   CZs

A Tihanyi Bencés Apátság nem véletlenül hazánk egyik leglátogatottabb turistalátványossága, a település és a Bencés Apátság környéke az év minden szakában gyönyörű, hihetetlen kilátás tárul elénk a Balatonra, de még a füredi Tagore sétányról is érdemes megcsodálni. Kora tavasszal teljesen más...

A Mátra rejtett kincse – A Kisnánai vár

2018.10.01.   Bohács Ádám

Magyarországon nagyon sok csodával találkozhatunk, ha nyitott szemmel járunk, mi szerencsére mindenre figyelünk, így bukkantunk rá a Kisnánai várra!

Csalódás a köbön! – Terasz Étterem

2017.07.22.   GA

Bizonyára mindenki szemezgetett már ezzel a gyönyörű kis paradicsomi hangulatú étteremmel, aki valaha is végigsétált a balatonfüredi parton. Egy csodálatos park közepén található, tavak, szökőkutak romantikus környezetében.

Filmkritika – A Hunter Killer küldetés

2018.10.30.   SzSz

A Hunter Killer küldetés Gerard Butler legújabb filmje, amelynek premierje csak november 1-én érkezik a mozikba. Szerencsénk volt részt venni a premier előtti filmvetítésen, így elsőként mondhatjuk el a filmről készült kritikát.

Vidéki étterem

Max Bisztró, ahol egy pincér is elég

2017.11.27.   Kósa Krisztina, újságíró

Amikor ebédelni szeretnél, és Gödöllőn sétálgatsz (vagy célirányosan mész a kiszemelt helyre, mint most én), akkor óhatatlanul is felmerül a kérdés, hogy milyen típusú étterem lehetne a megfelelő? Ma a Max Bisztróban jártunk.

Ha megéheznél piacozás közben – Halmosék Étkezdéje

2018.11.29.   Bohács Ádám

Ne számíts fine diningra, és ne számíts túlspilázott ételekre se! Ez az étkezde felébreszti benned a múltat, minden retrót, a berendezés, az edények, az ételek, minden, de pont ezért szeretik olyan sokan!

Erdély legkülönlegesebb szállása – Tündérek völgye

2018.12.07.   Sz.F.

Sokat hallottunk már róla, ezért úgy döntöttünk, hogy erdélyi körtúránk egyik állomása ez lesz. Szerencsére nem csalódtunk, nézzétek, mi várt minket a Tündérek völgyében!

Ha különleges helyet keresel – Habibi Shisha Bár

2018.12.12.   SzSz

A Budapesten élők többsége már lehet találkozott a Habibi Shisha Bár elnevezéssel, hiszen a főváros több pontján is megtalálhatóak. Mi a Nagymező utcában lévő Habibi Shisha Bár 3-ba tértünk be, amely igen különleges élmény volt. Ez a hely egy teljesen más világ. De mitől?

Budapesti büfé

Saláta minden mennyiségben – Salad Box

2018.11.19.   SzSz

A Salad Box franchise lánca biztosan sokaknak ismerős lehet. Budapesten és az ország több pontján is megtalálhatóak, köztük a legnagyobb bevásárlóközpontokban. Aki odafigyel az alakjára, annak a legjobb választás lesz, hiszen ezernyi féle salátát kínálnak a vendégek számára gyorsétteremként. Mitől vált ennyire...

A történelmi Magyarország ezeréves határa

2018.10.31.   Bohács Ádám

Ismét egy kis részletet mutatok be nektek erdélyi túránkból, mostani cikkünkben a történelmi Magyarország ezeréves határáról ejtünk szót. Felemás érzések kerítettek itt magukba, egyrészt maga a hely csodálatos, a táj szinte megszólal, viszont ott volt bennünk az a nagyon rossz érzés, mely szerint ez már nem a...

Budapesti kávézó

Állatokkal körülvéve – Te kávéznál így?

2019.01.18.   SzSz

A Zoo Café Budapest szívében egy igazán új megközelítés az állatok közelségét illetően. Kávézás közben különféle állatokat ismerhetünk meg és simogathatunk. A kávézó igen népszerű hely, ahova nehéz bejutni, ha nem foglalsz asztalt. Nekünk mégis sikerült!

Kikapcsolódás Vidéken

Pandúr Ökopark, ahol a gyerekeket a természet szeretetére tanítják

2018.11.29.   VZs.

A Pandúr-falu ökoparkot Baján, a Pandúr-szigeten találjuk, ahol jobb időben mezítlábas sétautat próbálhatunk ki. Az interaktív tanösvény a természet szeretetére neveli gyermekeinket.

Egy felejthetetlen látogatás a Gödöllői Királyi Kastélyban

2018.12.01.   SzSz

A Gödöllői Királyi Kastély vagy másnéven gödöllői Grassalkovich-kastély a város egyik legszebb és egyben legérdekesebb látnivalója. A kastély múzeumában tett látogatásunk mellett olyan helyekre is szerencsénk volt bejutni, ahova a vendégek nem tehetnek betekintést. Fedezd fel felünk a csodás kastélyt és történetét!

A Balaton legszebb erődje, a Szigligeti vár

2018.03.17.   Sz.F.

A múlt évben barátaimmal úgy gondoltuk, hogy beülünk a kocsiba, és elindulunk valahova, az úti cél a Balaton északi partja volt, de nem tisztáztuk le az elején, hova is megyünk pontosan.

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Balatoni étterem

Thomay Pincészet – A vendéglátás legalja, szörnyű élmények...

2018.09.18.   Sz.F.

Átruccantunk Badacsonyba, hogy miért? Mert szeretjük a szép tájakat, a finom ételeket, és a badacsonyi borokat! Ekkorát viszont talán még soha nem csalódtunk sehol…

Kikapcsolódás Balaton

Advent a Balatonnál – Télen is tartogat meglepetéseket a magyar tenger!

2018.11.26.   Bohács Ádám

Egyre többen tudják, hogy a Balaton nemcsak nyáron kínál remek időtöltési lehetőségeket, hanem télen is! Rengeteg program vár itt minden korosztályra az adventi időszakban, most meg is mutatjuk nektek a legjobbakat!

1970.01.01.

Kerüld el az Augusztus 20-ai giga dugót, mutatjuk a titkos utakat

2018.08.20.   Lévi

Ha az Augusztus 20-ai hosszú hétvégén a Balatonnál voltál, ahogy valószínűleg mindenki Budapestről, valószínű, hogy dugóra számíthatsz. Ha csak nem használod ezt a titkos utat, amit mutatunk!

Kikapcsolódás Balaton

Tényleg az alsóörsi a Balaton egyik legjobb strandja?

2018.08.07.   Czifra Zsófia

Talán valamikor márciusban jártam legelőször az alsóörsi strandon, persze csak a parton sétálgatni. Nyilván egy lélek sem járt arra, egy kicsit élettelen volt az egész. Ez a kép maradt meg még márciusról, amit aztán a nyár teljesen felforgatott.

Balatoni étterem

Ilyen is van Siófokon? Pozitív meglepetés egy étteremben!

2017.07.18.   Lévi

Siófok nem a gasztronómiájáról híres. Van a Mala Garden, na jó meg még egy másik hely, ahova beülnék, és kész. De most találtam valami jót! Végre… Mutatom!

Zsámbék városa Pest megye gyöngyszeme

2021.03.17.   Bettina

Sokat hallotunk már Zsámbékról, de nem tekintettük még meg. Kétség nem fér hozzá, hogy Zsámbék csodálatos és egy tökéletes helyszín akár egy egésznapos kirándulásra is!

Erdély kincse – A Gyilkos-tó

2018.10.24.   Bohács Ádám

Életem során háromszor jártam már Erdélyben, és mind a három alkalommal ellátogattunk a Gyilkos-tóhoz, megunhatatlan, biztos vagyok abban, hogy negyedszer is fog majd újat mutatni!

Fenyves Yacht Club Hotel, a Balaton egyik legsokoldalúbb szállodája

2018.04.02.   CZs

A Balaton partján számtalan jobbnál jobb hotelt találunk, legyen szó családi, vagy romantikus nyaralásról, baráti társasággal való kikapcsolódásról. A szállodák közül nehéz kiemelkedni, a Fenyves Yacht Club Hotelnek azonban mégis sikerült. Balatonfenyvesen, közvetlenül a parton várja egész évben vendégeit.

Balatoni étterem

Tényleg a Kistücsök az ország egyik legjobb étterme?

2018.05.21.   CZs

A Kistücsök Étterem Balatonszemesen több mint 20 éve várja az ország minden pontjáról érkező vendégeit. A hazai ízeket kínáló, somogyi konyha ihlette étlap, a belső kialakítás különleges hangulata egész évben csábítja a gasztronómiai kalandokra vágyókat.

Club Mauro Pizzéria Balatonfüreden

2018.05.21.   CZs

Nemrég Balatonfüreden jártunk, szerettünk volna egy finom pizzát, vagy egy jó hamburgert elfogyasztani, a Club Mauro Pizzéria pedig éppen útba esett. Ennyi, és nem több volt az oka, amiért ezt a helyet választottuk.

Balatoni kávézó

Liget kávéház - A nyugalom sziget Balatonalmádiban

2019.06.11.   Törzsök Emese

Balatonalmádiban egy ebéd utáni sétára indultunk a Szent István sétányon, amikor rábukkantunk a Liget Kávéházra. Amikor megláttam a hangulatos teraszát, tudtam, hogy ezt ki kell próbálnunk!

A székelyek szent hegye - Madarasi-Hargita

2018.09.27.   Bohács Ádám

Minden évszakban gyönyörű, de ősszel és télen a legszebb, ismerjétek meg ti is Erdély legcsodálatosabb hegyét, a Madarasi-Hargitát! A most következő cikkben elmondom nektek saját élményeimet, illetve megmutatom, milyen mesebeli látványt nyújt a nem mindennapi környék!

Szent Imre római katolikus, Piarista Templom Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A Szent Imre piarista temploma legkésőbb épült templom, a veszprémi vár utcájában. Ettől függetlenül ezt a templomot se hagyjuk ki, mivel itt is csodás templombelsővel találkozhatunk. Nekem épp szerencsém volt, hiszen a templomban ingyenes kiállítást tartottak, így belépőjegyet nem kellett fizetnem.

Balatoni étterem

Olasz különlegességek Siófokon, a parti sétányon

2018.07.04.   SzSz

A La Riva Hotel & Pizzériát Siófokon találjuk a Petőfi sétányon, hatalmas kiülős terasszal, és minőségi ételekkel. A pizzától kezdve, a tésztán át, a különlegesebb frissen sültekig mindent kaphatunk. A hely nem csak étteremként, de bárként is funkcionál, aki esetleg csak az esti meccset szeretné megnézni.

Vidéki étterem

Kulináris élvezet igazi meditrerrán környezetben

2018.06.13.   MB

És igen, igen, igen. Óriási hurrá és igazi boldogság. Ez az az érzés, amit a sümegi Terazza Bistro Bar kapcsán éreztem badacsonyi kirándulásunk zárónapján. Egy igazi kincsre leltem úgy érzem, pedig már egyre nehezebb meglepni. Szerencsére sok olyan étterem nyílik kicsiny hazánkban, ahol elérhető áron jól...

Helytörténeti gyűjtemény, Örvényes

2018.08.01.   SzSz

Örvényesen átutazóban a helytörténeti gyűjteménybe teljesen véletlenül futottam bele. Ez a régi parasztház a templom mellett található, és alig észrevehetően van csak ráírva egy táblára, minél is állunk éppen.

Balatoni nevezetesség

A Balaton-felvidék eldugott szabad strandja

2018.08.01.   SzSz

Aki kicsit jártas a Balaton északi-part ismeretében, az tudja, hogy szabad strand nem igazán van. A déli part sokkal több szabad stranddal rendelkezik, így az északi oldalon már kicsit nehezebb dolgunk van. Kis kutatás után, azonban találtam egy apró strandot, ahova ingyenes a belépés.

Balatoni nevezetesség

Ha igazán különleges kikapcsolódásra vágysz – Fövenyes Kertmozi

2018.07.31.   SzSz

Fövenyes aprócska településén, a helyi templomon, és a strandon kívül még a Kertmozival találkozhatunk. Ez a hely, azonban remek szórakozási lehetőséget nyújt a betérő vendégek számára. Bájos kialakításával, igazán kellemes hangulatú, nyári esti filmvetítésekben lehet részünk.

Balatoni étterem

Biztos itt együnk, ha jó áron akarunk ebédelni Tihanyban?

2018.06.28.   SzSz

A tihanyi Retro Pizzériát a város közepén találjuk igen forgalmas helyen. A közösségi oldalakon szinte csak jókat olvashatunk róla, azonban tényleg minden igaz? Mi is kipróbáltuk az éttermet, lássuk, hogyan sikerült.

Balatoni büfé

Gyuri büfé az alsóörsi strandon

2018.05.04.   MB

Ha az alsóörsi strand büféiről van szó, legtöbben a Gyuri büfét említenék, igaz, van több jó egység is a placcon. De miért olyan neves akkor ez a lángosos? Nézzük meg együtt, mit is tud Gyuri!

Budapesti étterem

Okay Italia

2017.10.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Ha igazi, vérbeli olasz ízekre vágysz, esetleg ennél egy jó lasagne-t… akkor jó messzire kerüld el az Okay Italiat. Volt szerencsém kipróbálni az eredeti olaszt még Capri szigetén anno, ellenben azt kell mondjam: ennél még a Sparban vett, dobozos, félkész lasagne is finomabb.

Starbucks Coffee

2017.10.12.   Kósa Krisztina, újságíró

A Deák téren található Starbucks-ba szinte beesik az ember, ha a metróból talál feljönni. Velem is így történt, minekutána nem is nagyon volt kérdéses, hogy bemenjek-e vagy sem. Nagy tömeg nem volt, így viszonylag hamar sorra kerültem, hogy egy röhejes összeget elköltve reggelihez jussak. És hogy megérte-e?

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

A Lepke Étterem Tihanyból

2017.07.20.

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.

Budapesti kávézó

Costa Coffee, ahol nem ér csalódás

2017.10.30.   Kósa Krisztina, újságíró

Hogyan másképp is indulhatna a nap, mint egy jó kávéval? Nos, ez nálam is így van, de csak és kizárólag koffeinmentes verzióban. Szerencsére a Costa Coffee-ban van erre lehetőség, így egy karamellás café latte lesz ma a nyerő.

A Balaton keleti partrészén is találtunk csodás panorámát – Soós-hegyi kilátó

2018.08.02.   SzSz

Bár a Balaton északi partján, a dimbes-dombos vidéken rengeteg kilátó található, a keleti parton is érdemes körbenéznünk. Ahogyan haladunk délre a táj egyre jobban kiegyenlítődik síkká. Balatonkenesén viszont még csodás kilátásban lehet részünk.

Átlagos strandélmény Csopakon

2018.08.13.   SzSz

A Balaton északi partján sajnos a legtöbb strand fizetős. Emiatt érdemes alaposan körbenéznünk hova menjünk strandolni. A csopaki strandon is jártunk, vajon megéri-e ott strandolni.

Menzaélmények széles választékban

2018.09.27.   SzSz

Gödöllő városában sok lehetőségünk adódik, ha ebédelni szeretnénk. Több vendéglátóhelyen is kínálnak napi menüket, a Mensa Bistro azonban főleg erre specializálódott. Naponta többféle menüvel készülnek, amelyből szinte mindenki talál magának megfelelőt.

Vidéki kávézó

Még mindig a Gombai Gödöllő környékének legjobb cukrászdája?

2018.09.21.   SzSz

A veresegyházi Gombai Cukrászda igen híres és népszerű a Gödöllőn, és környékén élők között. Számomra mindig mindenki úgy emlegette, hogy itt vannak a legfinomabb sütik a környéken. Az ismerőseim körébe többen mindig onnan rendeltek tortát is, ha kellett. Emiatt már volt szerencsém kóstolni süteményeiket,...

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

2018.10.10.   Bohács Ádám

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Budapesti étterem

A sushi fellegvára – Buddha Original

2018.10.15.   SzSz

A sushizni vágyók és az autentikus thai ételek kedvelői között igen híres a Buddha Original. Budapesten több helyen is találkozhatunk az étteremmel, azonban mindegyik egy kicsit más milyen. Egy sushizás miatt választottuk mi is a Buddhát, ahol jó és rossz élményeink is voltak.

Kikapcsolódás Vidéken

Számtalan szórakozás a váci Duna-parton!

2018.10.11.   fö

Ha szeretnél egy csodaszép környezetben sétálni vagy bicklizni egyet, vagy áthajózni Tahitótfalura, akkor gyere te is a váci Duna-partra! Számtalan szórakozási lehetőség vár itt!

Természetes környezetben a Miskolci Állatkert

2018.09.18.   SzSz

Állatkertek és vadasparkok terén egyelőre nem bővelkedek élményekből, de ezt a kört is egyre inkább szélesítem. Eddig csak a budapesti és a veszprémi állatkerthez volt szerencsém, illetve a veresegyházi medveotthonhoz. Most a miskolci vadasparkba is eljutottam, ahol újabb élményekkel gazdagodtam.

Minőségi ételek széles választékkal a Horváth-kert Vendéglőben

2018.09.05.   SzSz

Hosszú út árán jutottam csak el a Horváth-kert Vendéglőbe Veszprémbe, hiszen előtte 4 másik helyet néztem ki magamnak ebédre. Azt hiszem utólag visszagondolva, ennek így kellett lennie, hogy idekeveredjek, és megkóstoljam az étterem kínálatát. Nézzük miért is mondom ezt.

Magyarország egyetlen bazalttemploma

2018.08.15.   SzSz

Európában mindösszesen két bazalttemplom van, amely közül az egyik hazánkban Badacsonytomajon található, a másik Franciaországban. Emiatt is nagyon különleges ez a templom, és érdekes látnivaló.

Balatoni kávézó

A strandos fagylaltozók meglepetése

2018.08.13.   SzSz

A Csopaki strandon a büférengeteg között, és a palacsinták tömkelegében egy fagyizóra is bukkanhatunk. Méghozzá nem is akármilyen fagyizóra, a Bagamérire, ahol kézműves fagylaltot kínálnak. A Bagaméri ismerős lehet Balatonfüredről. A név jól sejteti, azonos az ottani minőséggel.

Kikapcsolódás Balaton

A leggyorsabb közlekedési eszköz a Balaton északi és déli partja között

2018.08.27.   SzSz

A Balaton északi és déli partja között a legkönnyebb átjárást a Tihany és Szántód pontjáról induló komp biztosítja. Ha nem szeretnénk feleslegesen üzemanyagra költeni, a komp nem csak költséghatékony, hanem nagyszerű élményt is fog nyújtani.

Kultúrális kikapcsolódás Balatonszárszón

2018.08.30.   VF

Balatonszárszóról az embereknek általában két dolog jut eszükbe , Süsü  és Csukás pista bácsi a meseíró , vagy Magyarország egyik legjelentősebb költője József Attila . Most leginkább az utóbbival fogunk foglalkozni. A költő előszeretettel járt le Balatonszárszóra , hiszen egy elbűvölő balatoni kis...

A mencshelyi Kossuth-kilátó

2018.08.31.   SzSz

A Balaton-felvidék sok kilátója közül talán a Kossuth-kilátó az egyik legkülönlegesebb. Mivel ez a kilátó messzebb található a Balatontól, így sokkal szélesebb panoráma nyílik a szemünk elé.

Kikapcsolódás Budapest

Felejthetetlen élmény – Hajókázás a Dunán!

2018.10.18.   Bohács Ádám

Születésnapom alkalmával barátnőm meglepett egy kis hajókázással, ennek pedig nagyon örültem, mivel mindenem a víz, imádom minden formában a tavakat, a folyókat és természetesen a tengert is!