Keresés

Összesen: 147 találat.

Erikajálda Gödöllő
Vidéki büfé

Erikajálda, igazi retro hely, házias ízekkel!

2018.10.27.   fö

Nem drága, házias ízű ételek, nagy adagok, piros kockás terítő, háziasszonyok szolgálnak ki, retro kinézet. Ez mind jellemző a gödöllői Erikajáldára, ami valóban egy kajálda!

Budapesti étterem

Miért vált olyan kevés étterem kutyabarát működésre?

2018.11.17.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Magyarországon egyre több, egykori kutyabarát étterem mond le erről a titulusról. Vajon miért? Körbe néztünk, mi a nemzetközi helyzet. Írországi véleményeket találtunk.

Budapesti kávézó

Állatokkal körülvéve – Te kávéznál így?

2019.01.18.   SzSz

A Zoo Café Budapest szívében egy igazán új megközelítés az állatok közelségét illetően. Kávézás közben különféle állatokat ismerhetünk meg és simogathatunk. A kávézó igen népszerű hely, ahova nehéz bejutni, ha nem foglalsz asztalt. Nekünk mégis sikerült!

A Lepke Étterem Tihanyból

2017.07.20.

Sok nagyon jó étterem van a Balaton körül, melyek közül mi is sokat kipróbáltunk. A Tihanyi Lepke Étteremben jártunk és elmeséljük őszinte tapasztalatunkat róla.

Anna Café - a belváros közepén

2017.10.17.   Kósa Krisztina, újságíró

Tágas külső és belső, ez az, ami elsőre szembetűnik az Anna Cafét illetően. Kellemes zene szól már korán reggel is, vendég ellenben nem sok van. Lehetne az oka a csípős reggel is, ez most még nem tudom, de bent talán majd kiderül.

Ahol minden magyar szíve megfájdul – Trianon Múzeum

2018.11.19.   Bohács Ádám

Várpalotán jártunk, ahol megtekintettük a sok-sok ostromot megélt Thury-várat, majd a Trianon Múzeumot. Mondanom sem kell, hogy minden fájt, amit itt láttunk…

Maurus Balatonfüred – az alkalmi hely

2018.07.22.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Nem fogok a Maurusba járni hétköznap ebédelni, az már biztos. De az is, ha valamilyen ünnepélyes alkalom adódik, kevés alkalmasabb helyet találok Balatonfüreden és környékén. A Sparhelt és a Márga után elemezzük ki a Maurust is!

A kápolna, ahova Kisfaludy Sándort temették

2018.08.16.   SzSz

A Szent Anna-kápolna a badacsonyi szőlőhegyen található meg, igazán idilli környezetben. A kápolna a szőlőtőkék mellett van, amely igen csak kiemeli az apró épület szépségét.

Országunk legjelentősebb copfstílusú épülete – Püspöki palota

2018.08.06.   SzSz

A fehérvári püspöki palota Magyarország egyik legjelentősebb copfstílusú épülete. A palota előtt találhatjuk meg az Országalmát, amely szintén Szent István nevéhez is fűződik. A palota olyan nevezetességekkel is büszkélkedik, mint a Püspöki könyvtár, amelyben körülbelül 40.000 középkori kódexet és...

Vidéki kávézó

Még mindig a Gombai Gödöllő környékének legjobb cukrászdája?

2018.09.21.   SzSz

A veresegyházi Gombai Cukrászda igen híres és népszerű a Gödöllőn, és környékén élők között. Számomra mindig mindenki úgy emlegette, hogy itt vannak a legfinomabb sütik a környéken. Az ismerőseim körébe többen mindig onnan rendeltek tortát is, ha kellett. Emiatt már volt szerencsém kóstolni süteményeiket,...

Hatvan város történelme – Hatvany Lajos Múzeum

2018.10.26.   SzSz

Hatvan városa igen nagy történelmi múltra tekint vissza, amelynek részleteit a Hatvany Lajos Múzeumban ismerhetünk meg. A múzeumban ezen kívül több állandó, és időszakos kiállítás helyet kapott, de többek között megismerhetjük a múzeum névadóját is. Meglátogattuk és felfedeztük a város történetét.

Zsámbék városa Pest megye gyöngyszeme

2021.03.17.   Bettina

Sokat hallotunk már Zsámbékról, de nem tekintettük még meg. Kétség nem fér hozzá, hogy Zsámbék csodálatos és egy tökéletes helyszín akár egy egésznapos kirándulásra is!

Kikapcsolódás Budapest

Egy messzi-messzi galaxisban jártunk: ilyen a Csillagok háborúja kiállítás a Bálnában

2019.12.17.   VN

A Star Wars rajongók már biztosan izgatottan várják a legújabb epizód bemutatóját, a Skywalker korát, ami egyben a Skywalker Saga befejező része is lesz. De biztosan azt is tudják, hogy idén ünnepeljük az első Star Wars film magyarországi bemutatójának 40. évfordulóját is, melynek apropóján egy nagyszabású...

Külföldi élményeink

Ahová minden út vezet,az örök város: Róma

2020.03.15.   VN

„Minden út Rómába vezet.”-tartja a mondás, nos most a miénk is oda vezetett. Napfény, színek, ízek, történelem és sok-sok kincs, ha csak öt dolgot kellene kiemelnünk az örök város pompájából a Colosseumon, Vatikánon, és Trevi-kúton túl. De nézzük is az élménybeszámolót, azaz, hogy miért érdemes...

Balatoni kávézó

Sznobság faktor: 10/10. Divat ma még a Karolina Kávéház?

2018.07.05.   SzSz

Azóta járok a Karolinába, amióta megnyitott. Imádtuk. A kiszolgálás, a fekvése, a sütik, maga volt a megtestesült Ausztria. Ma azonban valahogy más már a jó öreg Karolnia. Elgépiesedett? Elsznobosodott? Vagy mindig is az volt, csak nem vettem észre? Értékelés 2018-ból.

Bivalyokkal ismerkedtünk - Kápolnapusztai Bivalyrezervátum

2018.10.09.   Bohács Ádám

Ismerősökkel úgy döntöttünk, hogy leugrunk egy kicsit a Balatonhoz, és most olyan helyeket nézünk meg, ahol korábban még nem jártunk. Így jutottunk el a Kápolnapusztai Bivalyrezervátumba!

Az ősz egyik legjobb programja – Vácrátóti élmények

2018.09.26.   Bohács Ádám

Ha ősz, akkor színes lombok, gyönyörű növények, mesés tájak, nekem ez az egyik kedvenc évszakom, természetesen a tavasz után. Az évek során sok helyen jártam már ősszel is, de valahogy a Vácrátóti Botanikus Kertnél nem nagyon találtam szebbet, nézzük, mi vár itt ránk!

Balatonfüred kilátója a Jókai-kilátó

2018.07.23.   SzSz

Füreden nem is gondolná az ember mennyi látnivaló van. Nem csak strandolni tudunk, és sétálgatni a Tagorén, illetve a kikötőbe, hanem kirándulni is. Balatonfüred dombos-völgyes környezetének köszönhetően van mit felfedeznünk.

Siófok legemblematikusabb építménye

2018.07.04.   SzSz

Siófokon járva a fiatalok többségének főleg a parti sétány jut eszébe, és főleg emiatt is látogatnak el a városba. A városban azonban a siófoki víztornyot nem érdemes kihagyni, hiszen gyönyörű látvány nyílik a tetejéről a Balatonra, és az egész településre. Tökéletes kikapcsolódás lehet annak, aki csak a...

„Boldog” falatok a Happy Day Cafeban

2019.01.08.   SzSz

Gödöllőn találunk pár éttermet, pizzériát, de talán olyan stílusú és hangulatú helyet, mint a Happy Day Cafe nem. Biztos lesz olyan, akinek nem jön be ez a laza stílus, extra konyhával, de nekünk mindenképp bejött. Nézzük, mit tapasztaltunk a Happyben.

Szabadulóélmények a Lockariumban

2018.10.29.   SzSz

Manapság egyre népszerűbb kikapcsolódás szabadulószobába menni. Budapest területén rengeteg ilyet találhatunk a horror szobától kezdve, egészen a Harry Potteresig. Úgy gondoltuk ideje kipróbálnunk egyet nekünk is, és beszámolni róla nektek. A gödöllői Lockarium Casinó szobáját választottunk most erre az alkalomra.

Bűntudatmentes élvezet a Fit&Sweetben

2018.06.26.   SzSz

A gödöllői Fit&Sweet az egyik remek újítás Gödöllőn a cukrászdák között. A cuki alapja, hogy egészséges édességeket kaphatunk nálunk. Nem csak süteményeket, de mindenmentes, vagy gluténmentes pogácsát, és fagylaltot is kaphatunk. Nézzük, milyen a hely.

Olcsón, finomat, Balatonfüreden

2018.07.02.   SzSz

A Giorgi Pizzériát egy péntek este látogattuk meg, előre kinézve a helyet. Jól megtervezett vacsoránkat már nagyon vártuk, hiszen mindannyian éhesen érkeztünk. A helyre érkezve a kapu előtt parkolót találtunk, ahova könnyedén le is tettük az autót. A kerthelységbe sétálva már rengetegen vacsoráztak az étterembe,...

Vidéki étterem

Udvarház Vendéglő Hatvanban, a fa kedvelőinek!

2018.10.21.   fö

A hatvani Udvarház Vendéglő nagyon kellemes hangulatú hely, egy gyönyörű téglából kirakott kandalló díszíti a vendégteret, a pult pedig farönkökből épült.

Ne higgyünk a külcsínnek

2018.07.24.   SzSz

Igen, vannak helyek, amelyekre ránéz az ember, és úgy érzi ez tuti jó lesz. Igényes, modern környezet, kellemes hangulat. A Bliss Bistrot is ez jellemzi első ránézésre, azonban nem minden a külcsín.

Ahol a marcipán „életre kel” - Szamos Marcipán Múzeum

2020.02.14.   SzSz

A szamosi Marcipán Múzeum vagyis a Szamos Marcipán név nemzetközileg is elismert márkává vált. Szentendre egyik leghíresebb cukrászdája és vállalkozása már 1935 óta, ahová a turisták is szívesen ellátogatnak.

Kikapcsolódás Vidéken

Gyömrői Tófürdő - Jót jó áron!

2018.08.11.   Sz.F.

Megérkezett a nyár, már-már túlságosan is, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy hagyjuk a munkát egy napközben, keresünk egy strandot, majd este dolgozunk! Választásunk pedig Gyömrőre esett, tapasztalatainkat megosztjuk most veletek!

Az olasz gyorsétterem – Vapiano Westend

2018.09.10.   SzSz

A Vapiano-t nagyon sokan dicsérik, és szinte minden ismerősömtől azt hallottam, hogy mennyire finom a tésztájuk. Régóta szerettem volna már én is kipróbálni, ennyi pozitív vélemény után, így végre eljött az idő, és teszteltem.

A természet jegyében – Gyógynövény-völgy Zánka

2018.08.16.   SzSz

Zánkán egy olyan látogatóközpontot találhatunk, amely abszolút a természet köré épült. A Gyógynövény-völgyben megismerkedhetünk a hazánkban megtalálható gyógynövényekkel, használatukkal, és hatásukkal. Nagyon érdekes élményben volt részünk.

Kikapcsolódás Balaton

A füredi Kalandpart, ahol garantált a szórakozás

2018.08.29.   SzSz

Balatonfüreden a sok programlehetőség választható, a strandolás és a kirándulás mellett kalandokban is részünk lehet. A Brázay Kalandpart, nem csak egy kalandpark, hanem strandolni is tudunk és a gyerekeket játszóház várja.

A rejtélyes templom Bándon

2018.08.17.   SzSz

A Bándon található Szent Anna-templomról, a falu kis méretéhez képest nem sokat tudni. Pedig ezekben a falvakban szájhagyomány útján mindenféle régi történetet hallunk általában. Sajnos a Szent Anna-templomról sem konkrét írásos, sem egyéb emlék nem maradt.

Túlértékelt strand Domonyvölgyben

2018.08.06.   SzSz

A nyári hőségben hétvégén sokan leruccanak a Balatonhoz strandolni, azonban valamikor nincs kedve az embernek annyit autókázni, és a dugóban ülni egy napos strandolásért. Gödöllőn járva a hétvégén viszont semmiképp nem akartuk kihagyni a hétvégéi hűsölést, így strand után néztünk. Legközelebb a domonyit...

Balatoni nevezetesség

A Balaton-felvidék eldugott szabad strandja

2018.08.01.   SzSz

Aki kicsit jártas a Balaton északi-part ismeretében, az tudja, hogy szabad strand nem igazán van. A déli part sokkal több szabad stranddal rendelkezik, így az északi oldalon már kicsit nehezebb dolgunk van. Kis kutatás után, azonban találtam egy apró strandot, ahova ingyenes a belépés.

Bodorka Balaton Aquarium - A balatoni élővilág felfedezése

2018.06.19.   SzSz

A Bodorka Aquarium remek program lehet a család számára, akik kedvelik a vízi élővilágot, esetleg a horgászatot, vagy csak szeretnék felfedezni a Balatonban élő halfajokat. A Balaton partján sétálgatva könnyen elérhetjük az Bodorka Aquariumot, és a belépőért sem kell sokat fizetnünk.

Fesztivál kicsiknek és nagyoknak a béke szigetén: Kapolcs – Művészetek Völgye

2018.07.30.   CsN

Koncertek, kézműves bemutatók és kirakodóvásár, lángos és kürtőskalács, szénabálák, színes gyerek- és felnőtt programok, mezítláb a patak partján énekelő fiatalok, hideg fröccs és sátor-tenger… ezt adja nekünk az idén 28. alkalommal megrendezett Művészetek Völgye fesztivál. Idén is eljöttünk, hogy...

Teszteltük a népszerű Aszófői Halsütőt

2018.07.31.   SzSz

A közösségi médiában utána olvasva elég sokan dicsérik az Aszófői Halsütőt. Persze van egy-két bosszankodó kommentelő is, de a jók vannak többségben. Erre felbuzdulva, úgy gondoltam, jobb, ha megnézzük és teszteljük.

Hova menjünk reggelizni Gödöllőn? – 1. rész

2018.09.14.   SzSz

Gödöllő bár nagy város, sokszor ütköztem abba, hogy nem lehet 8 előtt sehova elmenni reggelizni. Legalábbis csilli-villi villásreggelire nem. Pékségből akad bőven a belvárosban, viszont nem lehet mindenhol leülni nyugodtan. A Lipóti Pékség franchise üzlet, azonban Gödöllőn nekem az egyik kedvenc pékségem.

"Dizájnos" fagyizó Csopakon, de ennyi

2018.07.25.   SzSz

Találunk néha jó, és kevésbé jó helyeket. A legtöbb esetében valami általában hibádzik, kevés a tökéletes hely. Csopakon még van mit felfedeznünk vendéglátóhelyek terén, így most egy fagyizóval kezdtük a dolgot. Lássuk, mit tapasztaltunk.

Vidéki kávézó

Dédi Házi Czukrászata, az igazi retro cukrászda!

2018.10.18.   fö

Mintha tényleg a nagyihoz vagy a dédihez érkeztünk volna egy kis nassolásra, olyan volt ez a cukrászda. Nem csak a hely jelleme miatt, hanem a sütemények íze miatt is!

Budapesti étterem

A főváros egyik legjobb Pho levese

2019.01.16.   SzSz

Budapesten több vietnámi éttermet is találunk, ahol a fő fogás a pho leves. Nem mindegy azonban melyik éttermet választjuk, hiszen nem mindegyik helyen tartják az autentikus ízvilágot. A Hai Nam Pho Bistro az a hely, ahol biztosak lehetünk az eredeti ízvilágban. De miért?

Daubner Cukrászda - II. kerület

2017.10.31.   Kósa Krisztina, újságíró

Aki ismeri, annak nem kell bemutatnom, aki viszont nem, az jó, ha tudja, hogy a főváros egyik legjobb cukrászdájával van dolgunk. Ami viszont mégis furcsa: 2017-et írunk, és még mindig nincsen cukormentes sütijük, egy darab sem. Mégis miért?

Saláta minden mennyiségben – Salad Box

2018.11.19.   SzSz

A Salad Box franchise lánca biztosan sokaknak ismerős lehet. Budapesten és az ország több pontján is megtalálhatóak, köztük a legnagyobb bevásárlóközpontokban. Aki odafigyel az alakjára, annak a legjobb választás lesz, hiszen ezernyi féle salátát kínálnak a vendégek számára gyorsétteremként. Mitől vált ennyire...

Budapesti látnivaló

Óbuda - Amfiteátrum

2017.10.17.   Kósa Krisztina, újságíró

Aki Óbudán él, esetleg a környéken lakik, és sokat jár erre, annak nem kell bemutatni a III. kerületet, hiszen olyan történelmi múltja van, amellyel úton-útfélen szembesülünk rohanó világunkban is. Így van ez az Amfiteátrummal is, hiszen a látványos katonai gyakorlótér ma is szerves része az óbudaiak életének.

Vidéki étterem

A Smarni lenne Gödöllő legjobb étterme? Lehet, hogy mégsem leszek törzsvendég…

2017.11.15.

A Smarni a Gödöllői Királyi Kastély (vagy Grassalkovich-kastély) szomszédságában egy jó étterem. Vagyis annak tűnt első látásra. Meg még másodikra is. De aztán...

Kikapcsolódás Vidéken

Pandúr Ökopark, ahol a gyerekeket a természet szeretetére tanítják

2018.11.29.   VZs.

A Pandúr-falu ökoparkot Baján, a Pandúr-szigeten találjuk, ahol jobb időben mezítlábas sétautat próbálhatunk ki. Az interaktív tanösvény a természet szeretetére neveli gyermekeinket.

Vidéki étterem

A mediterrán stílusú Cocco-Mio étterem Fót szélén!

2018.11.22.   fö

Kinézetre szerintem itt kezdődik egy étterem. Sok helyen jártunk már, középszerű, megszokott vagy rosszabb kinézetű helyeken, de a Cocco-Mio étterem magasan übereli az átlag vendéglátóegységek kinézetét!

Az örök legszebb – Városliget

2018.11.28.   SzSz

A Városligeti park telis-tele van látnivalóval és mindenkit szinte azonnal hívogat egy kis sétára. A parkot szinte mindenki ismeri, és naponta több ezren autóznak rajta keresztül. Te felfedezted már a park szépségét? Ismerd meg közelebbről.

Felsőörsi prépostsági templom – a helyiek kis ékessége

2018.06.06.   SzSz

Felsőörs apró településén találhatjuk meg ezt a román-kori gyönyörű kis templomot a falu közepén lévő Dózsa téren. Már többször elhaladtunk a templom mellett autóval, azonban úgy döntöttük ideje lenne megcsodálni kívülről-belülről. A templom kívülről nézve vörös kőből épült, kissé romos külsejű,...

Vidéki látnivalók

A park, amelyet Erzsébet-királyné tiszteletére létesítettek

2018.09.12.   SzSz

A gödöllői Erzsébet-parkot közel száz féle örökzöld díszíti, amelyet még 1901-ben létesítettek Erzsébet királyné tiszteletére. A parkban lévő krími hársfákkal szegélyezett sétány a mai napig a helyiek egyik kedvenc sétálóhelye.

Vidéki büfé

Skinny Juice Bar - Ha számít az egészséged

2019.05.04.   Törzsök Emese

A Skinny Juice Miskolc belvárosában (a Villanyrendőr mellett) található egy hangulatos kis udvarban. A smoothie- és gyümölcslébár alapterülete elég pici, mégis nagyon megnyerő. Minden részlete az egészséget sugallja, hiszen a természet színei jelennek meg a berendezésen is. A hely hétvégén 9-13 óráig-,...

Az egésznapos reggelizőhely – Cinnamon Buda

2018.11.29.   SzSz

Van ez a hely Budán. Cinnamonnak hívják, és már régóta foglalkoztatott, hogy vajon milyen hely lehet. Sok jót olvastam és hallottam is róla, így igen nagy kíváncsisággal tértem be hozzájuk egy reggelire. Reggelire 11 órakor.

Erdély legkülönlegesebb szállása – Tündérek völgye

2018.12.07.   Sz.F.

Sokat hallottunk már róla, ezért úgy döntöttünk, hogy erdélyi körtúránk egyik állomása ez lesz. Szerencsére nem csalódtunk, nézzétek, mi várt minket a Tündérek völgyében!

A csupa nagybetűs állatkert – Felsőlajosi Magán Zoo

2018.11.22.   Sz.F.

Tóth Tibor kezdeményezésére, állami és egyéb támogatások nélkül épült meg Felsőlajoson egy aranyos, kulturált, és egyben nagyon szép állatpark, gyertek velünk ti is a Magán Zoo-ba!

Ha megéheznél piacozás közben – Halmosék Étkezdéje

2018.11.29.   Bohács Ádám

Ne számíts fine diningra, és ne számíts túlspilázott ételekre se! Ez az étkezde felébreszti benned a múltat, minden retrót, a berendezés, az edények, az ételek, minden, de pont ezért szeretik olyan sokan!

Az egyik legrégebbi cukrászda Baján, az Eötvös Kávézó & Cukrászda

2018.11.27.   fö

Aki Baján jár és édességet kíván, az általában betér az Eötvös Cukrászdába, ami a főtértől vezető egyik kellemes kis sétálóutcában található. Minden évszakban nagyon hangulatos errefelé!

Budapesti látnivaló

Magyarok a harcban – Hadtörténeti Múzeum

2018.12.10.   SzSz

A Hadtörténeti Múzeum a Budai Várnegyedben található meg, ahol nagyon érdekes kiállításba ütköztünk. Aki szereti a történelmet, annak szinte kötelező program egyszer ellátogatni ide és megismerni a magyarok had történetét.

Ha különleges helyet keresel – Habibi Shisha Bár

2018.12.12.   SzSz

A Budapesten élők többsége már lehet találkozott a Habibi Shisha Bár elnevezéssel, hiszen a főváros több pontján is megtalálhatóak. Mi a Nagymező utcában lévő Habibi Shisha Bár 3-ba tértünk be, amely igen különleges élmény volt. Ez a hely egy teljesen más világ. De mitől?

Furcsa nevű strand Balatonalmádin

2018.08.27.   SzSz

Balatonalmádin 3 kiépített stranddal is találkozhatunk, amelyek közül eddig mind más miatt tetszett számunkra. A Budatava strand, viszont nem a legkellemesebb élményt nyújtotta számunkra strandok terén. Hogy miért?

A nyugalom kertje – Dörgicsei Levendula Major

2018.08.30.   SzSz

Dörgicse nem csak középkori romjai miatt tökéletes választás a turisták számára, hanem a helyi Levendáriumba is érdemes lehet betérni. Bár mi éppen nem a levendulavirágzás szezonjában látogattunk el a Levendáriumban, így is szép látványban volt részünk.

Kultúrális kikapcsolódás Balatonszárszón

2018.08.30.   VF

Balatonszárszóról az embereknek általában két dolog jut eszükbe , Süsü  és Csukás pista bácsi a meseíró , vagy Magyarország egyik legjelentősebb költője József Attila . Most leginkább az utóbbival fogunk foglalkozni. A költő előszeretettel járt le Balatonszárszóra , hiszen egy elbűvölő balatoni kis...

Különleges élmények Egerszalókon

2018.09.07.   SzSz

Egerszalók igazán különleges és egyedülálló hely a világon. Nem olyan régen látogattunk el ide, így megosztanánk élményeinket, miért is érdemes ide ellátogatnia egyszer legalább mindenkinek!

Kikapcsolódás Balaton

A vulkáni kráterből a hegytetőig

2018.08.31.   SzSz

A Kossuth-kilátóhoz vezető úton nem csak remek kirándulóélményt szerezhetünk, hanem tanulhatunk is mellette. A Halom-hegyen lévő Vulkán tanösvény az egykori vulkán geológiai érdekességeit mutatja be az idelátogatók számára.

A legrégebbi építésű műemlék Dörgicsén

2018.08.31.   SzSz

A három templomrom közül Dörgicsén a Felső-dörgicsei a legrégebbi épület. A romokat a Levendula Major mellett találhatjuk meg a központban. A rom szabadon látogatható bárki számára, így mi is megnéztük.

Egy jó kávézó Székesfehérváron

2018.09.17.   VF

A székesfehérvári Fő utca a város leghosszabb sétálóutcája és ez a fő turisztikai célpontja. Ahol rengeteg üzlet található, és több barokk-kori épület. Az utcát 2008-2013-ban teljesen felújították. Ezen a sétáló utcán található a Perte Bistro, ami kinézetével kitűnik a többi közül. Az...

Friss bbq a tányérodra – Budapesti BBQ Bár

2018.09.26.   SzSz

Előfordul, hogy néha gyorsétterem áldozataivá válunk mi is. Ilyenkor azért törekszünk az olyan helyeket felkutatni, amely más, mint egy Mc Dondal’s, vagy egy KFC. Persze, ezek egyaránt becsúsznak néha, de arról minek írnánk. A legutóbbi alkalommal a Pólus Centerben járva próbáltuk ki a Budapest BBQ Bárt, ahol...

Csalódások tömkelege – Vajdahunyadi vár

2018.10.31.   Bohács Ádám

Erdélyi túránk során meglátogattuk az igazi Vajdahunyadi várat, amit ott tapasztaltunk, azt nem is nagyon lehet szavakba önteni…Azért megpróbáltam leírni nektek…

Vidéki étterem

Elegendő egy étteremben az étel minősége?

2018.11.07.   SzSz

A gödöllői Pizza Palazzoban járva ez a kérdés fogalmazódott meg bennem egy vacsora alkalmával. Vajon tényleg elegendő, ha jó ételt kapunk? Őszintén szólva nem. Egy étterem színvonala rengeteg apróságon is múlik, amit a Palazzoban tapasztaltunk az nekünk volt kellemetlen.

Vidéki kávézó

Tényleg a Desszertem Miskolc legjobb cukrászdája?

2019.05.20.   Törzsök Emese

A Desszertem a Miskolci Nemzeti Színház közvetlen szomszédságában, egy belső udvarban található, ahová akkor érdemes betérni, ha valódi édes élményre vágysz! Mutatjuk, hogy miért!

Medvékkel körülvéve – Túra egy erdélyi erdőben

2018.11.18.   Bohács Ádám

Gyalog indultunk el, nem kellett volna, egy dolgot viszont megtanultunk: ne sétáljatok az erdélyi erdőben olyan nyugodtan!

Kinyitott a gödöllői Karácsonyház

2018.10.30.   Bohács Ádám

Napközben 20-25 fok, éjszaka sincs még hideg, közel sincs a tél, a gödöllői Karácsonyház viszont már kinyitotta kapuit. Őszintén szólva, kicsit furcsa volt ilyen időben forralt bort inni!

Nem csak a vadászat kedvelőinek – Vadászati Múzeum

2018.10.25.   SzSz

A Széchenyi Zsigmond Vadászati Múzeum az egykori Grassalkovich-kastély rekonstrukciójaként épült meg a város legfőbb nevezetességeként. A múzeum több állandó és időszakos kiállításnak is helyet ad. A múzeum izgalmas és interaktív kiállításaival érdekes látnivaló lesz a Hatvanba látogatók számára.

A történelmi Magyarország ezeréves határa

2018.10.31.   Bohács Ádám

Ismét egy kis részletet mutatok be nektek erdélyi túránkból, mostani cikkünkben a történelmi Magyarország ezeréves határáról ejtünk szót. Felemás érzések kerítettek itt magukba, egyrészt maga a hely csodálatos, a táj szinte megszólal, viszont ott volt bennünk az a nagyon rossz érzés, mely szerint ez már nem a...

Egész estés élmény az Aranygombos Fogadóban

2019.07.02.   Törzsök Emese

Telkibánya Magyarország legészakibb fekvésű táján a Hegyközben található. A Zempléni hegyekkel ölelt kis falut a túristák egész évben szeretettel látogatják, ugyanis nemcsak festői környezetben fekszik, hanem látnivalókban gazdag és számos színvonalas hotellel, szálláshellyel és étteremmel is...

Kerüld el az Augusztus 20-ai giga dugót, mutatjuk a titkos utakat

2018.08.20.   Lévi

Ha az Augusztus 20-ai hosszú hétvégén a Balatonnál voltál, ahogy valószínűleg mindenki Budapestről, valószínű, hogy dugóra számíthatsz. Ha csak nem használod ezt a titkos utat, amit mutatunk!

Vidéki étterem

Halászkert Étterem dunai kilátással Vácon!

2018.10.12.   fö

Egy kellemes Duna-parti vendéglő Vácott, ahol az ételek finomak, a kiszolgálás gyors és precíz, választék van bőven, kár, hogy egy ilyen végzetes hibát követtek el...

Számtalan program az isaszegi Szobor-hegyen

2018.10.10.   Bohács Ádám

Isaszegen éltem le eddigi életem felét, nagyon szerettem és szeretem is ezt a települést, ami nem olyan régen megkapta a város címet is. A későbbiekben több helyet is be fogok mutatni nektek, a sort a Szobor-heggyel kezdem!

Így még nem ettél kürtőskalácsot! – Kipróbáltuk az Édes Mackót

2018.11.22.   SzSz

Az Édes Mackó nemrégiben nyílt meg a Fővárosi állatkert részeként, azonban az utcafrontról is kérhetünk finomságaikból. A Mackó a Vitéz Kürtős üzemeltetése alatt működik, így tudható, hogy minőségi kalácsokat fogunk kapni. De mitől más az Édes Mackó, mint a többi Vitéz Kürtős?

Kikapcsolódás Balaton

Advent a Balatonnál – Télen is tartogat meglepetéseket a magyar tenger!

2018.11.26.   Bohács Ádám

Egyre többen tudják, hogy a Balaton nemcsak nyáron kínál remek időtöltési lehetőségeket, hanem télen is! Rengeteg program vár itt minden korosztályra az adventi időszakban, most meg is mutatjuk nektek a legjobbakat!

Vidéki látnivalók

Milyen egy barlangban élni? Mutatjuk!

2018.10.30.   Bohács Ádám

Egerszalókon jártunk, ahol többek között azt is megtudtuk, milyen egy barlanglakásban élni. Nagyon érdekes élményekkel gazdagodtunk, ide el kell mennetek nektek is!

Itt van a Föld szívcsakrája a Pilisben, ahol hallod a Föld szívdobogását

2018.11.21.   fö

Egy káprázatos helyen jártunk, a Föld szívcsakrájánál, Pilisben, ahol a legenda szerint, ha belehallgatsz a Ferenczy-sziklába, akkor hallhatod a Föld szívdobogását.

A gazdag történelmi múltú Szent Márton templom

2018.09.27.   SzSz

Isaszeg kis településén már messziről láthatjuk a dombtetőn lévő templomot, amely a város egyik ékessége. A templom igen gazdag történelmi múlttal rendelkezik, amely egészen Szent István koráig nyúlik vissza. Utánajártunk a templom történetének részleteinek.

Kikapcsolódás Budapest

Miniversum Budapest, ahol elrepül az idő

2018.10.03.   SzSz

Van egy hely a belvárosban, ahol felnőttként és gyerekként is jól fogsz szórakozni. Ha kíváncsi vagy Budapestre, Győrre, Ausztria városaira, akkor a Miniversumban megtalálod ezeknek a városoknak a százszorosan kicsinyített változatát. Szuper részletesen kidolgozott terepasztal, folyamatosan működő elemekkel, amelyeket...

A Mátra rejtett kincse – A Kisnánai vár

2018.10.01.   Bohács Ádám

Magyarországon nagyon sok csodával találkozhatunk, ha nyitott szemmel járunk, mi szerencsére mindenre figyelünk, így bukkantunk rá a Kisnánai várra!

Vidéki látnivalók

Mátraverebély-Szentkút csodatévő vizéből ittunk!

2019.09.23.   Bohács Ádám

Kevesen gondolnák, hogy Budapesttől alig egyórás autóútra található egy olyan hely, ahol nem mindennapi csodák történtek – olyanok, amikre még az orvosok is keresték a válaszokat, de nem találták. Én legutóbb 9-10 éve jártam ezen a helyen, most hétvégén viszont úgy döntöttem, hogy újra ellátogatok ide....

Magyarország legmagasabb vízesése

2018.09.18.   SzSz

A maga húsz méteres magasságával a lillafüredi vízesés országunk legnagyobb függőleges esésű vízesése. A vízesés mesterségesen lett kialakítva, mégis csodálatos látnivaló minden évszakban.

Vidéki látnivalók

Nevezetességek sora a fehérvári Fő utcán

2018.08.07.   SzSz

Aki Fehérvárra érkezik, annak kötelező egyszer legalábbis végigsétálnia a belvárosi Fő utcán. A sétáló utca gyönyörű, és hangulatos nevezetességei mellett olyan érzést kelt, mintha valamelyik olasz városkában sétálnánk.

Tűztorony Kávézó Gödöllő szívében

2018.04.16.   CZs

A gödöllői Tűztorony talán a város legjobb helyen elhelyezkedő kávézója. A belvárosban, könnyedén megközelíthető helyen, mégis egy csendes udvar ölelésében várja vendégeit az év minden szakában, akik soha nem is hagyják cserben.

Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, egy varázslatos wellness hotel vidéken

2018.04.05.   CZs

Ha valahova érdemes ellátogatni családosan, az az Oxigén Hotel**** Superior Family & Spa, Noszvajon. Nem csupán a hotel kínálta lehetőségek erősítik ezt az állítást, de a környéken elérhető programok is.

Kipróbáltuk Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart

2019.04.30.   Törzsök Emese

2019 februárjában adták át Miskolc legújabb kávézóját a Mokka Coffee & Panini Bart. A hely nevéből adódóan itt minden a kávé szeretetéről szól, de a széles kávékínálat mellett frissen készült paninikkel, kézműves-, glutén-, illetve cukormentes süteményekkel is várják az idelátogatókat.

Fenyves Yacht Club Hotel, a Balaton egyik legsokoldalúbb szállodája

2018.04.02.   CZs

A Balaton partján számtalan jobbnál jobb hotelt találunk, legyen szó családi, vagy romantikus nyaralásról, baráti társasággal való kikapcsolódásról. A szállodák közül nehéz kiemelkedni, a Fenyves Yacht Club Hotelnek azonban mégis sikerült. Balatonfenyvesen, közvetlenül a parton várja egész évben vendégeit.

Csalódás, majd öröm - Halászkert Balatonfüred

2017.06.01.   Lévi

Balatonfüred egyik legjobb étterme a Halászkert. Vagyis az lenne, ha …. Ezer éve járunk ide, de most búcsúzunk. Borzasztó hiba egy minőségi helytől. Mi is ez? ….Mutatjuk a cikkben!

Vidéki étterem

Ha szerencsés vagy, nem is olyan rossz választás

2018.03.05.   CZs

Valljuk be, sok választási lehetőségünk nincs, ha napi menüt kínáló éttermet keresünk Gödöllőn. Ha csak nem gyrost vagy hamburgert szeretnénk enni minden egyes nap, akkor a Coral jó választás lehet, de csak akkor, ha még időben tájékozódunk az aznapi kínálatról.

Vidéki kávézó

Novo Café, ahol kultúra jár a kávé mellé

2018.04.16.   CZs

A Novo Café Gödöllőn, a Művészetek Háza épületében található, a megrendezésre kerülő előadásoknak, a Művházban szervezett programoknak és a nagy méretű parkolónak köszönhetően nem szűkölködik vendégekben. Fiatalok és idősebbek egyaránt szívesen keresik fel, a park közelsége is okot ad egy kellemes...

Balatoni étterem

Ham&Ham Burgerbár, ahol frissen készül a húspogácsa

2018.04.17.   CZs

Milyen választási lehetőségeink vannak, ha a Balaton partján egy finom hamburgert szeretnénk elfogyasztani? Valljuk be, a kis büfék, kevésbé minőségi alapanyagokkal, ugyanakkor igen kedvező árakkal gyakran képezik választásunkat. A Ham&Ham Burgerbár Balatonfüreden ennél azonban sokkal több.

Balatoni kávézó

Füredi korzó Fagyizó – A Balaton vagy az ország legjobb fagyija?

2018.06.11.   SzSz

Több portálon is olvashatóak olyan cikkek, ahol a Füredi korzó Fagyizó az ország vagy a Balaton, vagy épp az Balaton északi partjának legjobb fagyizója. Utánanéztünk kicsit ennek az apró fagyizónak mi is. Az elmúlt években a fagyizó több címet is bezsebelt valamelyik kézműves remekműjével.

Veszprémi Állatkert – A remek élményért

2018.06.14.   SzSz

Az idén augusztusban 70 éves veszprémi állatkertet látogattuk meg. Az állatkert a Balatontól mindössze 15 kilométerre helyezkedik el, és jól megközelíthető. Aki autóval érkezik, könnyen megtalálja, mivel a városban sorra elhelyezett Zoo feliratú táblák segítik mutatni a megfelelő utat egészen az állatkertig. Az...

La Villa Étterem Balatonalmádi – Furcsa körülmények, finom ételek

2018.06.11.   SzSz

Balatonalmádi partján sétálgatva megéheztünk, és szívesen ettünk volna egy jó pizzát valahol a környéken. Utánanéztünk hát a környéken lévő lehetőségeknek. A La Villa Étterem bizonyult a legjobb választásnak első ránézésre, mivel a honlapjuk igen tetszetős, és árban is úgy tűnt teljesen rendben lesz....

Jásdi Pince – Csopak rejtett borterasza

2018.06.07.   SzSz

A Jásdi Pincét Csopakra beérve sok helyen kitáblázva láthatjuk, a főútról azonban csak a Vinotékába ütközünk bele, ahol ugyan helyben is fogyaszthatunk bort, mégsem olyan, mint a pince. Felkeltette érdeklődésünket, hogy akkor vajon merre leljük ezt a pincészetet, így GPS segítségét igénybe véve tudtuk megközelíteni.

Balatoni büfé

Gyuri büfé az alsóörsi strandon

2018.05.04.   MB

Ha az alsóörsi strand büféiről van szó, legtöbben a Gyuri büfét említenék, igaz, van több jó egység is a placcon. De miért olyan neves akkor ez a lángosos? Nézzük meg együtt, mit is tud Gyuri!

Balatonfüredi Kossuth Lajos Forrás

2018.06.07.   SzSz

Balatonfüreden a Gyógy téren megtalálható Kossuth Lajos Forrás a város egyik nevezetessége. 1800-ban építették, ugyan már a feliratával ellentmondásos, mivel ott 1802-őt véltünk felfedezni. A Forrás közvetlenül az Állami Szívkórház mellett található meg. Ez a forrás elsőként nem Kossuth Lajos nevét viselte,...

Gulyáskunyhó étterem - Balatonmáriafürdő

2017.07.24.   Bohács Ádám

Eldugott helyeken is lehetnek kincsek! Kellemes élményben volt részünk a Balatonmáriafürdőn található Gulyáskunyhó étteremben, tapasztalatainkat meg is osztjuk most veletek!

Mesés magyar tájon jártunk – bemutatjuk a dörgicsei Levendáriumot!

2017.06.04.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

Toscana és Provence összekeverve a szívmelengető hazai, magyar tájjal: ezt találtuk Dörgicsén és egy gyönyörű levendulást. Mutatjuk, miért érdemes eljönnöd ide!

Vidéki étterem

Ha napi menü, akkor ne a Coralt válaszd

2017.11.22.   Kósa Krisztina

A Coralt szeretik Gödöllőn, úgy általában meg is vannak vele elégedve. Persze ez nem a napi menüire vonatkozik, hanem az á la carte étkezésre, ami azért merőben más, mint a pár száz forintos, esetleg egy ezresbe kerülő napi valami. Lássuk, hogy miért!

Vidéki látnivalók

Gödöllő - egy nem tősgyökeres gödöllői szemével

2017.11.21.   Kósa Krisztina, újságíró

30 év után nem könnyű váltani: legyen ez egy munkahely, egy házasság, vagy egy lakóhely. Azonban ha megvan az elhatározás, és úgy érezzük, ez most a legjobb, akkor miért is ne lépnénk meg? Nézzük hát, milyen 30 Budapesten töltött év után Gödöllőn!

Vidéki étterem

Szélkakas, a házias ízek otthona

2017.11.23.   Kósa Krisztina

Ha házias ízekre vágytok és kedves, udvarias kiszolgálásra, akkor jó helyen jártok: a Gödöllői Szélkakas pont ilyen vendéglő, melyben egyetlen kivetnivalót találtam csupán.

Máriabesnyői Nagyboldogasszony Bazilika

2017.11.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Gödöllő egyik legszebb látványossága, mely a magyarországi Mária-kegyhelyek közül a második leglátogatottabb zarándokhely. Grassalkovich Antal alapította e máriabesnyői szent helyet; a község a régi templomromok eltakarítása közben akadt rá egy Mária-szobrocskára, mely Besnyőt kegyhellyé avatta. A...

A Babati Istállókastély

2017.11.29.   Kósa Krisztina, újságíró

A Babati Istállókastély egy olyan eldugott részén található Gödöllőnek, ahová véletlenül nem nagyon kerül oda az ember, csak ha célirányosan megy. Akkor viszont igazi kincsre bukkanhatunk – feltéve, ha szeretjük a természetet, és nem a csillogás az elsődleges.

Vidéki látnivalók

Voltál már a Gödöllői reptéren?

2017.11.27.   Kósa Krisztina, újságíró

Szereted a repülőket, és már gyerekkorodtól kezdve érdekel a repülés? Ha nem is vagy profi szinten, de még most is megnyugtat a felszálló repülők látványa és a táj szépsége, gyere el a Gödöllői repülőtérre!

Viktória Bécsi Kávézó

2017.10.26.   Kósa Krisztina, újságíró

Az óbudai EuroCenter a hegyvidékieknek már évek óta jól ismert közeg, hiszen a valamikor nagy, füves részre épület pláza hiánypótló a kerületben. A Viktória Bécsi Kávézó pedig egy üde kis színfolt a hatalmas épületben, hiszen valóban minőségi kávézásra számíthatunk, ha beülünk ide akár egyedül, akár barátokkal, rokonokkal.

Végvári Cukrászda

2017.10.31.   Kósa Krisztina, újságíró

Kissé eldugott helyen van, ugyanis aki nem a Helikopter Lakóparkban lakik vagy dolgozik, az nem biztos, hogy ismeri. Magát a Végvárit igen, hiszen abból több is van a kerületben; mégis ez az amire azt mondom, hogy nagyon ott van. Szép kívül és belül, ráadásul a mai napon a Halloween miatt még különleges is!

Okay Italia

2017.10.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Ha igazi, vérbeli olasz ízekre vágysz, esetleg ennél egy jó lasagne-t… akkor jó messzire kerüld el az Okay Italiat. Volt szerencsém kipróbálni az eredeti olaszt még Capri szigetén anno, ellenben azt kell mondjam: ennél még a Sparban vett, dobozos, félkész lasagne is finomabb.

Guru

2017.10.19.   Kósa Krisztina, újságíró

Sok ember tolong bent és a pultnál is, igazi tömeg. Teljesen pozitív lenne ez a nagy érdeklődés, ha nem egymás mellé nyomorított asztalok közt kellene helyet keresgélni az amúgy is elég szűkös beltérben. De persze ne legyen elégedetlen az ember lánya, hátha most jobb élmény lesz a Guru, mint négy éve volt…

Starbucks Coffee

2017.10.12.   Kósa Krisztina, újságíró

A Deák téren található Starbucks-ba szinte beesik az ember, ha a metróból talál feljönni. Velem is így történt, minekutána nem is nagyon volt kérdéses, hogy bemenjek-e vagy sem. Nagy tömeg nem volt, így viszonylag hamar sorra kerültem, hogy egy röhejes összeget elköltve reggelihez jussak. És hogy megérte-e?

Szépréti Cukrászda

2017.10.26.   Kósa Krisztina, újságíró

Rákosborzasztó, Rákosrettentő és társai, ahogyan a környékbeliek és kevésbé környékbeliek nevezik a XVII. és XVIII. kerületet együttesen. A Szépréti cukrászda viszont az élő példája annak, hogy van itt is minőség bőven.

Szamos Cukrászda

2017.10.24.   Kósa Krisztina, újságíró

Mivel a Szamos Csokoládé Múzeumában nem csalódtam (akkorát), bátran tértem be idei valószínűleg utolsó fagyimra abba a kisebb cukrászdájába, ami egyben fagyizó is, és a főváros X. kerületében található. Nem titok, hogy az Árkádban járunk, annak is a mínusz első szintjén, ahol a középső rész teli van...

Veszprémi Vár – Ami nem is tűnik várnak

2018.06.15.   SzSz

A Veszprémi vár a város közepén található meg, amelyhez rengeteg történelmi emlék fűződik. A Vár történelmének legfontosabb momentumai Géza fejedelemhez, és Szent István király feleségéhez, Gizella királynéhoz fűződik.

Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom – A piros templom

2018.06.18.   SzSz

A Balatonfüredi Krisztus Király plébániatemplom, vagy más néven Római katolikus plébánia templom Balatonfüreden a Szent István téren található. A templom nevéből is adódóan római katolikus vallású, és a helyieknek minden nap 7:15 perckor misét tartanak.

Barlangélmény Balatonfüreden

2018.07.31.   SzSz

Újabb meglepetés: Balatonfüreden barlangot is látogathatunk. A barlangot már 1882-ben felfedezték kőbányászat során, mára már csak turisztikai célból működik. Érdekes élmény lehet, ha nem félsz a mélyben.

Az Országalma Székesfehérvár főterén

2018.08.06.   SzSz

Székesfehérvár igen gazdag történelemben, hiszen szabad királyi város jogállását az államalapító Szent István királytól kapta. A belvárosban sétálva nem csak kellemes kikapcsolódásban lehet részünk, de sok látnivaló is akad. Az egyik az Országalma, amely fontos évszámokat őriz magán.

Vidéki étterem

Finom menüzés egy "pincében "

2018.07.27.   SzSz

Igen, a Publikum Veszprémben egy pincében található meg, azonban senki se ijedjen meg. Jól kialakított kis étterem ez a Publikum, aminek neve is játékos. De nézzük milyen élmény volt.

Szent Imre római katolikus, Piarista Templom Veszprém

2018.07.27.   SzSz

A Szent Imre piarista temploma legkésőbb épült templom, a veszprémi vár utcájában. Ettől függetlenül ezt a templomot se hagyjuk ki, mivel itt is csodás templombelsővel találkozhatunk. Nekem épp szerencsém volt, hiszen a templomban ingyenes kiállítást tartottak, így belépőjegyet nem kellett fizetnem.

Remete-forrás Balatonalmádi

2018.07.24.   SzSz

Almádin találhatunk remek túraútvonalakat, emellett pedig olyan helyeken is járhatunk, mint a Remete-forrás. A forrás útvonala csodálatos erdős részen megy végig, ami remek kikapcsolódást nyújthat a túrázók számára.

Folytatjuk a Tagore sétány felfedezését a Waikiki Bisztróval

2018.07.25.   SzSz

A Tagore sétányon lassan, de biztosan felfedezzük az összes büfét, és bisztrót. Voltak rossz élményeink, és jók is, de nemsokára kialakul a pontos kép, hogy melyik helyet érdemes választani. Most a Waikiki Bisztrót céloztuk meg, ami kicsit túlmutat már a büfén, de még nem hívnám étteremnek.

Yellow Pub Étterem

2017.11.29.   Kósa Krisztina, újságíró

A Dózsa György útról jobbra nyíló étterem valóban jó sárga, ez tény, ha viszont itt szeretne ebédelni valaki, pozitív, hogy 30 férőhelyes parkolója van, ahol biztosan akad hely.

Átlagos strandélmény Csopakon

2018.08.13.   SzSz

A Balaton északi partján sajnos a legtöbb strand fizetős. Emiatt érdemes alaposan körbenéznünk hova menjünk strandolni. A csopaki strandon is jártunk, vajon megéri-e ott strandolni.

Herend különleges temploma

2018.08.17.   SzSz

Hogy mitől különleges a herendi Szent Euszták templom? A világon egyedülálló porcelánablakától, amely értéke felbecsülhetetlen. Herend porcelánkészítéséről igen híres, így templomukba is becsempészték porcelánjukat.

A világ legnagyobb porcelángyűjteménye Herenden

2018.08.17.   SzSz

A herendi porcelángyár az egész világon ismert, és mai napig nagyon keresettek termékeik főleg külföldön. A Herendi porcelán egy igazi kuriózum, amely értéke nem csak a magyarok körében jelentős. Ellátogattunk hát a porcelánmúzeumba, ahol rengeteg érdekességet láthattunk.

A művészetek kedvelőinek – Egry József emlékmúzeum

2018.08.16.   SzSz

Badacsonyban a borok, és a kellemes kirándulás mellett, Egry József egykori házát, és festményeit is lehetőségünk van megtekinteni. A villaépület 1973 óta múzeumként funkcionál, amelyet belépőjegy ellenében látogathatunk meg.

Pogánykő emlékoszlop Révfülöp és Balatonszepezd között

2018.08.16.   SzSz

Sebestyén Gyula neve a magyar rovásírás megfejtése kapcsán került hírbe. A néprajztudós egykori villája is az oszlop környezetében található meg, amely jelenleg szállodaként üzemel.

Balatoni büfé

Hamikáztunk a csopaki strand Hamika büféjében

2018.08.13.   SzSz

A Csopaki strandon járva megkívántuk a lángost, így feltérképeztük a büfékínálatot. Az első, ami utunkba esett az a Hamika büfé volt. Bár láttuk, hogy nagy a sor, mégis beálltunk egy lángosért. Lehet talán pont emiatt.

Balatonalmádi szuper strandja

2018.08.13.   SzSz

A cím már sok mindent sejtet, hogy jó élményben volt részünk a Wesselényi strandon. Olyannyira, hogy másnap is idejöttünk strandolni. A strand tényleg megéri a pénzért, és máris mondjuk miért.

Van még mit felfedeznünk a Balaton-felvidéken

2018.07.20.   SzSz

A csopaki Plul Malom története igen csak régre vezethető vissza. A malom az évszázadok alatt természetesen sokat változott, és több felújításon is átesett. Kicsiknek, és nagyoknak egyaránt érdemes ellátogatnia ide, a festői környezetben lévő malomhoz.

Balatoni kávézó

Igényes cukrászda a veszprémi lakótelepen, mégsem olyan, amit vártunk tőle

2018.07.19.   SzSz

A veszprémi lakótelep közepén találhatjuk meg a Koko Cukrászdát, amely megtöri a panelrengeteg látványát. A cukrászda igényes kialakítása és kinézete becsalogatja az embert, azonban a választékot is feltérképeztük.

Tihanyi Pisky sétány – Tihany és elragadó hangulata

2018.06.22.   SzSz

Tihanyban járva az apátságot meglátogatva még szerettük volna kicsit felfedezni a város szépségeit. A Pisky sétány pont ilyen, hiszen gyönyörű bájos manufaktúrákat, kézműves tárgyakat, persze levendulából készült mindenféle dolgot is találhatunk itt.

Balatoni kávézó

Mintha tényleg a Nagyinál lennénk süti kóstolón

2018.07.02.   SzSz

A Nagyi Sütödéje Tihanyban engem teljesen lenyűgözött családias környezetével, házi süteményeivel és édes megjelenésével. Tihany igazi kis ékszerdoboza, ahova szívesen tér be az ember egy kiadós reggelire, vagy egy finom házi süteményre. Kaphatunk glutén, cukor, és tejmentes édességeket is, így az...

Balatoni étterem

Vígmolnár Csárda – Megéri ilyen drágán enni?

2018.06.22.   SzSz

A Vígmolnár Csárda hagyományos magyaros ízek mellett igazi műalkotásokat kreál a legfrissebb alapanyagokból, és szezonális aktualitásoknak megfelelően. Csopak főutcáján igazán figyelemfelkeltő és hívogató a csárda, mi is már egy ideje kinéztük magunknak.

Katamarán Étterem – A tihanyi strand egyetlen büféje

2018.06.21.   SzSz

A tihanyi Napsugár Beach egyetlen helye, ahol ehetünk, azonban az ember nem bánja meg. Ha nem készültél semmilyen csomagolt elemózsiával, akkor itt bátran fogyaszthatsz a bőséges kínálatból.

Bagaméri Fagyizó – Ha egy hűsítő édességre vágynánk

2018.06.19.   SzSz

A Bagaméri Fagyizó remek elhelyezkedésével máris a környék egyik legjobbja, hiszen a partról könnyen elérhető, és választéka igen nagy. A fagylaltjuk nagyon finom krémes, tudják, hogyan kell jó helyben főzött fagyit készíteni. Aki szívesen fagyizna egyet a Balaton part mellett, az mindenképp nézzen be a Bagaméribe.

Gabi Büfé – Fedezzük fel a Kisfaludy strand büféit

2018.06.20.   SzSz

Nyilván ha az ember strandra megy vagy csomagol otthon magának szendvicseket és hatalmas hűtőtáskával érkezik, vagy nincs más, mint enni valahol egy igazi strandkaját. Szerintem a legtöbben inkább az utóbbi verzióba tartoznak, ahogyan persze én is.

Bájos piknikező a Tagore sétányon

2018.07.03.   SzSz

A Piknik Büfét a Tagore sétányon bandukolva találtuk meg. Először sétálgatás közben nézegettük a helyeket, hova is kellene beülni egy lángosra. Vannak szimpatikus helyek, de valami olyat kerestünk, ahol nagyon tömegbe se ütközünk, és talán még jó áron is ehetünk.

Aprócska kézműves fagylaltozó Csopakon

2018.07.05.   SzSz

A Csopi Fagyizó pont útba esik annak, aki Füredről indul Veszprém irányába. Az aprócska fagyizóban kézműves fagylaltokat kaphatunk nem túl széles választékban, de kávé és üdítő is szerepel a kínálat között.

Balatoni büfé

Kelén grillterasz - Strandbüfé vagy sem?

2018.07.18.   SzSz

Balatonfüreden járkálva rengeteg büfével találkozunk, és a Tagorén sétálgatva is nehezen dönti el az ember, melyik helyet válassza ebéd szempontjából. Vannak helyek, amelyek első ránézésre tetszenek, aztán csalódás lesz a vége. A Kelén grillterasz is elsőre jónak tűnt, így betértem. Lássuk mit tapasztaltunk.

Balatoni étterem

Sokak kedvence a füredi Sparhelt Bistro – Tényleg ennyire jó?

2018.07.18.   SzSz

A sparhelt szóról nekem mindig a gyermekkorom jut eszembe, ahogyan a nagyszüleim mondogatták: „Vedd le a fazekat a sparheltről!”. A szó már magában felidézi az emberben a jó érzést, azt a régies érzést. A Sparhelt Bistro Balatonfüred egyik kedvenc helye, és nem csak a helyiek körében. Úgy gondoltuk itt az...

Balatoni nevezetesség

Az elektromos roller nem a legbiztonságosabb

2018.07.16.   SzSz

Jó a környezettudatosság meg minden, de azért biztonságosnak nem állítanám a Go Ride rollereit, vagy hívhatjuk biciklinek is őket. Az elképzelés jó lenne, viszont lenne pár dolog, amire jobb lenne odafigyelni.

Balatoni étterem

Szép kilátást nem, annál sokkal többet kaptunk

2018.07.16.   Czifra Zsófia

Van az úgy, hogy az ember meghallva egy szót vagy kifejezést azonnal asszociál valamire. Képesek vagyunk egy teljes történettel felruházni azt addigi tapasztalataink, vagy szabadon engedett fantáziánk szüleményeként.

Balatoni étterem

Allegro Cafe Veszprém – egy menza, se több, se kevesebb.

2018.07.13.   Máté Balázs, online marketing tanácsadó

De annak jó. És nem is drága. Az Allegro Cafe a veszprémi Tescoban sokak nagy kedvence. Mutatjuk az árakat, a véleményeket, és azt, hogy mikor menj oda enni, mikor ne. Képek, és beszámoló több látogatás alapján.

Vidéki látnivalók

A herendi porcelánkészítés rejtelmeit is megcsodálhatjuk

2018.08.17.   SzSz

A herendi Porcelánmúzeum mellett nem csak kiállított darabokat láthatunk, de meg is nézhetjük a porcelánkészítés folyamatát. A minimanufaktúrába igazán érdemes betekinteni, hiszen olyan érdekességeket tudhatunk meg a gyár működéséről, és adatairól, amelyek megdöbbentőek lesznek.